CadenzaII Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hej, jeg bare lurte på om noen av dere vet om det er muligheter til og opptatere t720 til en t720i? Jeg lurer også på om noen vet om noen sider med gratise java spill/programmer til t720? Håper dere kan hjelpe meg.... Lenke til kommentar
kakcoo Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jepp! Du kan oppgradere den. Du går til din nermeste forhandler og ber dem sende telefonen din til en plass i Oslo. Husker ikke helt hva den heter men ekspeditøren hjelper deg. Oppgraderingen koster ca. 500,- og kameraet 1200-1300,- kompatibel kamera mms bedre baterilavetid du mister muligheten for å ta talenotat du kan bare ha 100 i kontaktboken i stedet for 500 Du kan gå på wap og besøke: http://twilightwap.com/mobile Der er masse polyfoniske ringetoner og linker til plasser der du kan laste ned spill. Lykke til Lenke til kommentar
ktt Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Fett! Men du må vel ikke kjøpe kameraet med det samme du leverer den inn? Lenke til kommentar
CadenzaII Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Tusen takk for hjelpa.. trur nesten jeg må sende den ned sør en tur =) Savner mms til den forholdsvis store skjermen min =) Takk for hjelpa =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå