Gå til innhold

#Project: SigmaFlow Intercooler # Kommentartråd | Steelseries | Coolink sponsor.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

# The biggest update the world has ever seen! not #

Da har du kanskje ikke sett min? Jeg hadde70 bilder i en oppdatering for ikke alt for lenge siden :p

 

Hva er prisen?

 

Prisen er enda ikke 100% fastslått, men dere må komme med innspill til hvor mye dere er villig til å betale, for det blir dyrt xD

 

Men da vet ihvertfall vi hva vi har å forholde oss til og hva forbrukerne er villig til å spytte inn av penger :w00t:

Endret av hernil
Fjernet sitat av salgsannonse
Lenke til kommentar

Ja det stemmer yavel.

 

MEN, det som spiller en meget stor rolle er at vi ikke har noen produsent, å alt dette skjer på gutterommet, og vi har enda ikke fått noe rabatt på noen av de varene/komponentene som SigmaFlow består av, da er vi dømt til å måtte sette prisen høyt for ikke å gå i underskudd. Slik er det bare, men husk at vår kjøler er MYE bedre enn de som er på markedet til dags dato (lol), den VIL kjøle mye bedre og sørge for bedre airflow med de viftene osv vi har valgt. Vi kjører en Apple strategi på dette punktet (lol,woot?).

 

Kvalitet fremfor kvantitet :w00t:

 

edit: 444 post :whistle:

Endret av Frank James Lampard jr.
Lenke til kommentar

Fordi jeg har 3 forskjellige notebook kjølere fra de største gigantene, og alle kjølerne blåser såvidt luft med de stusselige 80mm viftene side som får strøm fra en USB-port som kun gir 5V, da er man dømt til å også få stusselig ytelse. Og vi har vurdert å få produsent ja, men det er enklere sagt enn gjort. Delene inni har vi ikke ressurser nok til å lage, det blir vanskelig å lage høyttalere osv, men du har et poeng. :)

Lenke til kommentar

Hei er helt ny her og dette blir min første post her på diskusjon.no. Sigmaflow ser veldig interesnt ut og skulle gjerne få vite når man kan får kjøpe sigmaflow! trenger en designer kjøler til Alienware laptoppen min, en som ser kul ut og passer. Gamer på lan og vill ha fett utstyr!

 

Håper dere greier dette! Og lykke til på messa! hadde også vert kult å vite når og hvor dere skal stille ut kjøleren:)

 

Lykke til gutter!

Lenke til kommentar

Takk for svar Starvin marwin.

 

Vi skal på messe Onsdag 17 mars i Kongsteenhallen i Sarpsborg - Østfold.

 

Her har vi vår egen stand, der du kan komme å besøke oss og vi kan ta en prat :)

Fint at du har en så rå laptop som en Alienware, akkurat slike PC-er vil dette produktet passe som hånd i hanske. Den ser bra ut, det samme gjør laptop-en din :)

 

Send meg en PM om du vil ha mer info om et eller annet ;)

 

Takker for svar

mvh

 

Anders Gill a.k.a aznGiLL

 

evnukk:

richard.jpg

Endret av Frank James Lampard jr.
Lenke til kommentar

Alltids mulig å utgi seg for å være noen andre. ;) Men om du sier det så, synes bare at det virket litt suspekt at noen meldte seg inn på forumet bare for å hype opp produktet deres litt. :p

 

Seff, skjønner deg godt :!:

 

Men kødder ikke, har aldri sett han før, eller har bedt han/hun om å skrive noe ellerno :p

 

MEN! Kanskje det er noen av folka i crewet uten at jeg vet det, det kan jeg aldri vite, men skal ta en prat med crewet! :new_woot:

 

Får foresten T-skjortene/Hoodiene imorgen eller senere idag, kanskje på onsdag, men vi får se! Gleder meg sinnsykt :)

 

Takk for svar Kongkake ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...