Danielgr Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Grattis med spons! Det er supert. Daniel Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Hehe, tusen takk Daniel! Du følger med, skal sette inn bilder av den spesielle sponsoren klokka 20:00 ikveld da det er flere brukere pålogget da. takk for fin kommentar, og lykke til med ditt prosjekt. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 !..Ny sponsor..! Noctua sponser med 3x120mm Vifter Har også fått carbontrekket/fiberet så det vil bli publisert på prosjekttråden snart, følg med! Mvh Anders Gill Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Fresht med "Karbonfiber" Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Takk Takk, må si jeg selv gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 den lampa du har på siden der burde kunne gå an og ta av. da enkelte(les: undertegnede) hadde irritert seg grønn over den. også lag eget komponent brett der du har alt du trenger. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Alternativ, kunne trekke den inn i selve ramma, har en tynnere og stivere ledning. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ser jo veldig bra ut Hvordan vil de fungere på forskjellige størrelser på pcer? Tenker på 10" og 17" Går forresten også på Malakoff Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Fett T homas Den takler alle PC-er opp til 17", så en 17" vil altså passe perfekt, og en 15,4" bil dermed ha bittelitt plass på sidene, snakk om et par cm på hver side. Kjøleren kan altså konfigureres etter kjøperens ønske, så om du vil ha en som er tilpasset en 10" nett PC, vil dette være en mulighet som du kan vurdere ;D Sliter med å finne noen som kan kjære ut isoporen, og byggfag avdelinga på malakoff hadde ikke engang båndsag! :O edit: leif Endret 4. februar 2010 av Frank James Lampard jr. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hva med mekken? Endret 4. februar 2010 av timb Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 turte ikke gå inn og spørre, de ser så skumle ut... <____< Neida, så gjennom vindu, og de hadde bare dreiebenk osv, må få kjært ut snart ass Lenke til kommentar
T homas Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Isoporen kan dere jo lett skjære ut med en vanlig håndsag, eventuelt en baufil for og få litt finere tenner. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Den var litt i det hardeste laget, var veldig vanskelig å skjære har vi erfart, og må bruke noe mekanisk/elektrisk for utskjæring. En annen ting er at vi holder på å diskutere en sponsoravtale med en stor Gaming gigant edit: timb superleif Endret 5. februar 2010 av Frank James Lampard jr. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 åh lol^^ edit: leif Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Skjære* Der brøt du visst en regel Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende Kilde: https://www.diskusjon.no/guidelines Endret 5. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Noen som har andre forslag til hva jeg kan bruke som plug/model? altså, om jeg burde lage den ut av leire eller andre materialer. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 !..Ny Sponsor..! Takk til Steelseries Professional Gaming Gear som sender en goodie i posten Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Fått pakke av Steelseries Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Fikk pakken min i dag jeg og:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå