DPRK Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Heisann. Har meldt meg opp på privatistweb.no for og ta opp fag som privatist, og jeg er nødt til og ta alle fagene på 23/5 regelen. (dvs. norsk, engelsk, samfunnsfag, nyere historie, matte og naturfag) Problemet er at jeg ikke får tak i noen som kan fortelle meg hva hva pensumet består av. Så jeg lurte på om noen her kunne hjelpe meg med det. Jeg trenger rett og slett en bokliste. På forhånd takk. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dette lurer jeg også på! Supert om noen kunne svart :-) Matematikk er vel ikke så annerledes enn hva som står i bøkene. Lurer spesielt på engelsk selv! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hva er pensum til eksamen? Alle eksamener er laget ut fra målene i læreplanen til faget, og det er læreplanen som angir pensum. Privatistkontoret anbefaler ingen spesielle lærebøker. Til muntlige språkfag etter reform 94 foreligger det leselister. De fleste lærebøker for fagene pleier jo å dekke pensum, er jo slik de er skrevet. Hvor man finner leseliste for muntlige språkfag vet jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
DPRK Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Er det bare og stikke på en bokhandel og si hvilke fag jeg trenger bøker i da eller? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skal funke det ja, ville vurdet og forhørt meg med noen som har kjennskap til fagene. Kanskje noen bøker er å foretrekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå