MarqsK Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har denne teksten med en bakgrunn: Men når jeg skal skrive den ut blir den sånn: Noen som vet hvorfor dette skjer og hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Kamikatze Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvordan la du inn bildet i word? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvordan la du inn bildet i word? Via: Sideoppsett --> Sidefarge --> Fylleffekter --> Bilde --> Velg Bilde --> OK! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg bump'er litt her siden jeg trenger sangen før i morra ettermiddag, så hadde vert fint med svar Endret 20. oktober 2009 av DevilFish Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Den metoden brukes for å lage html-sider (hvor bildet gjentas slik at det dekker hele siden). Bruk i stedet Sideoppsett -> Vannmerke -> Egendefinert -> Bildevannmerke. Fjern haken for Bleke om du vil ha bildet i originalfarger. Du kan også sette bildet inn i toppteksten (Sett inn -> Topptekst -> Rediger topptekst og så sette inn bildet) eller sette bildet inn direkte i dokumentet og legge deg bak teksten (Sett inn -> Bilde og deretter høyreklikke på bildet og velge Tekstbrytning -> Etter tekst). Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå