rICERN Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 har nettopp gjort ferdig nettsiden, men så kom det opp en error på nettsiden! jeg orker/gidder ikke poste screenshot så jeg legger heller link til nettsiden så kan de som har peiling ta en titt! http://eternal-esports.clanteam.com/ give me some helppppppp please Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Warning: include(sc_scrolltext.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /www/clanteam.com/e/t/e/eternal-esports/htdocs/index.php on line 199 Det er fordi den finner ikke filen eller mappen Lenke til kommentar
rICERN Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Warning: include(sc_scrolltext.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /www/clanteam.com/e/t/e/eternal-esports/htdocs/index.php on line 199 Det er fordi den finner ikke filen eller mappen ja okei, men jeg gikk igjenom mappene og det er ingen filer eller mapper med det navnet? og index.php burde det ikke være den ikke finner ? ? ? ? Lenke til kommentar
rICERN Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Warning: include(sc_scrolltext.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /www/clanteam.com/e/t/e/eternal-esports/htdocs/index.php on line 199 Det er fordi den finner ikke filen eller mappen noen forslag om hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 ja okei, men jeg gikk igjenom mappene og det er ingen filer eller mapper med det navnet? Og det er vel nettopp der problemet ligger, vel? og index.php burde det ikke være den ikke finner ? ? ? ? Den finner index.php, men det er index.php som er kilden til problemet fordi den prøver å inkludere sc_scrolltext.php på linje 199. Lenke til kommentar
rICERN Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 ja okei, men jeg gikk igjenom mappene og det er ingen filer eller mapper med det navnet? Og det er vel nettopp der problemet ligger, vel? og index.php burde det ikke være den ikke finner ? ? ? ? Den finner index.php, men det er index.php som er kilden til problemet fordi den prøver å inkludere sc_scrolltext.php på linje 199. okei, og vet du hva jeg må gjøre da? er HELT fersk i dette ! må jeg fjerne den sc_scolltext.php da eller? Lenke til kommentar
rICERN Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 ja okei, men jeg gikk igjenom mappene og det er ingen filer eller mapper med det navnet? Og det er vel nettopp der problemet ligger, vel? og index.php burde det ikke være den ikke finner ? ? ? ? Den finner index.php, men det er index.php som er kilden til problemet fordi den prøver å inkludere sc_scrolltext.php på linje 199. okei jeg fikk fjernet sc_scrolltext.php erroren, jeg fjernet include("sc_scrolltext.php"); på linje 199 og da var det problemet borte, men jeg frykter at det da kommer opp et nytt problem senere xD typisk MIN flaks om det faktisk skjer . . . Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er mye lettere om du inkluderer kode. Også bra om du i emnefeltet skriver noe beskrivende for problemet ditt. jeg orker/gidder ikke Greit nok i dette tilfellet, men når folk skriver slik når de spør om hjelp mister jeg som regel lysten til å hjelpe med en gang. Om du leser feilene sier den at den ikke finner noen filer. Har du disse men glemt å laste opp? Er det er ferdig system du prøver å bruke som du ikke har satt opp riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå