Ethernet Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 God kveld Så endelig har jeg fått tilbake accounten min etter å spilt når jeg var i rhodos for noen uker siden. Passordet mitt ble hijacket og merget med en eller annen battle.net account? Har pratet med blizzard support i noen dager nå, og kom meg endelig inn i dag. Når jeg har spilt noen timer med noen kamerater får jeg melding av en random spiller på lvl 1 om at jeg blir ettersøkt for pedofili (!?) av noen politistyrker eller noe og om at de har fått IP'en min fra blizzard. Jeg regner med at dette er scam, men nå kan det godt hende at den som spilte på min mens jeg var inaktiv har gjort noe, men allikevel? Dette er ikke seriøst? Ble litt sånn småurolig nå. Takker for innspill Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bare tull. Du har ikke gjort noe ulovlig. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) smells like scam. edit: hva ville denne level 1 saken? at du logger deg på www.we-want-your-credentials-back.com og sier du ikke er pedo? edit2: mest sannsynlig tipper jeg det er hackeren din som er potte sur fordi du fikk tilbake kontoen din Endret 19. oktober 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ehm, på wow liksom? altså, jeg ville kalt det ganske drøyt. Hvordan fikk politiet ressurser nok til å aktivt betale for wow og følge med på alle som gamer der? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Ja, var det jeg regnet med, men kan den idioten som har spilt før meg gjort noe som jeg kan blir etterforsket for? For last played var tidligere i dag. Og har allered fått 15 mail fra blizzard "You have requested your lost password..." greier. Så det er jo en som driver og spiller på min her Ducktoy: Nei, fikk bare info om det. Ikke noe mer. Bare melding om at jeg blir etterforsket. Så stakk til Goldshire hvor det stod at hun var. Der var det 3-4 stykk som skrev rundt seg "blowjob for 1g" "cam for 20g" også liknende Endret 19. oktober 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Mange som jobber for blizzard, alt fra level 1 orcs med navnet "Smelly" til level 57 DKs med navnet "DeathCan". Mitt råd: få addonet "WIM" (WoW instant messanger). Ikke bare får du da opp et eget vindu når noen /w deg, alle level 1-10 folkene blir automatisk blokkert (du kan selv styre dette). Kombinert med addonen "SpamMeNot" har jeg nå en 100% spamfri aften ingame på WoW Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ok. Men får jeg noe bråk for dette her? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Langt fra, le av det og fortsett å spille du Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Når jeg har spilt noen timer med noen kamerater får jeg melding av en random spiller på lvl 1 om at jeg blir ettersøkt for pedofili (!?) av noen politistyrker eller noe og om at de har fått IP'en min fra blizzard. Jeg regner med at dette er scam, men nå kan det godt hende at den som spilte på min mens jeg var inaktiv har gjort noe, men allikevel? Dette er ikke seriøst? Ble litt sånn småurolig nå. Takker for innspill Kan vel si litt om tidligere etterforskninger... da holder de alt hemmelig og plutselig kommer de å slår inn døre di når bevisene er sterke nok. De advarer deg neppe på mail først :!: Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Ja, ok Syns nå det var litt merkelig. Men selv om spilleren før meg har køddet med disse folka får ejg ikke noe bråk. Ser for meg at han har betalt 20 til disse folka for cam eller noe sånt. Jaja. kameraten min fikk samme greie nå Så det er faktisk folk som sitter in game og har mindre social life enn oss som allerede spiller og faktisk lurer folk sånn? Endret 19. oktober 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 20G for cam i WoW? Overpriset, kunne fått det for 15G hos meg Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Haha. Men det er 3-4 stykk som løper rundt i Goldshire og skriker ut liksom. På Argent Dawn Realmen check it out Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hadde politiet vært etter deg pga pedofili så hadde de vel ikkje prøvd å få tak i deg igjennom wow..? latterlig Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) melding av en random spiller på lvl 1 Er du HELT idiot? Endret 20. oktober 2009 av Knofle Lenke til kommentar
thking Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har det samme problemet, at accounten min ble merget med ein battle.net account. Men tror dere det er best å ringe eller maile blizzard? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 at accounten var merget er ikke lenger problemet Det er ordnet opp i Lenke til kommentar
thking Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Problemet mitt er at jeg ikkje får logga inn på wow-europe for og sjekke når gamecardet går ut samt legge til nytt. EDIT: så hva tror dere er best mail eller å ringe? Endret 20. oktober 2009 av thking Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så endelig har jeg fått tilbake accounten min etter å spilt når jeg var i rhodos for noen uker siden. Kun jeg som reagerer på at han reiser til Rhodos for å spille WOW? Godt det ordnet seg med kontoen din. Selv beskytter jeg meg mot keyloggers med å bruke musa til å forandre posisjon på cursor mens jeg taster inn passordet. F.eks hvis passordet mitt var 123qwerty, så taster jeg inn qwerty for så å flytte cursor tilbake til begynnelse, taster inn 123. Keyloggers trur da at passordet mitt er qwerty123. Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 I lol'd Regner med at denne lvl 1 betjenten som whispered skrev på engelsk. Men kan du ikke bare endre mail, så får ikke denne personen tatt password retrivial Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Jojo, mail er endret Flodec: Vet ikke hvordan jeg prøvde å formulere det der, var i alle fall feil Greia var at jeg oppdaget at account var hijacked når jeg var i Rhodos med dama. sjekket mailen og så at jeg hadde fått mails fra blizzard Nei, jeg spilte ikke i Rhodos. Aldri i verden om madammen hadde tillatet det Men takker for alle svar Alle problemer er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå