Gå til innhold

Digital fotoramme med nettverk?

Anbefalte innlegg

Hei

Bor langt unna forelde og tenkte at en digital fotoramme i julegave er tingen å gi bort, slik at de kan se utviklingen av barnebarnet sitt.

Jeg mener å ha hørt at disse finnes med et slags nettverkskort slik at jeg kan sitte hjemme i Verdal og overføre bilder direkte til fotorammen i Valdres ?

Eventut, hvordan fungerer det i praksis? Hvor får jeg kjøpt slike?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes flere muligheter.

Komplett

Ville det ikke være fantastisk å kunne sende og ta imot bilder, video og lydfiler til og fra nære og kjære uten å være avhengig av en datamaskin! Dersom du for eksempel er på ferie kan du ta bilder med din mobilkamera og MMS:e bildene direkte til dine foreldre eller venners digitale fotoramme. Etter ca. 5-15 minutter kan de ha bildet på veggen hjemme i stuen. Alt dette med totalt ca. 12-14 tastetrykk! (11 på mobilen for å ta og sende bildet og 1-3 i PhotoM@il-X for å vise bildet på skjermen)

PhotoM@il-X er en digital fotoramme som du kan koble til Internet via WiFi. Rammen har en egen unik e-post adresse som tillater deg å maile eller MMS:e bilder direkte til og fra fotorammen. Via en RSS-tjeneste kan man også få aktuelle værmeldinger presentert direkte på skjermen ved et tastetrykk.

Du kan til og med maile værmeldings rapport til dine venner.

PhotoM@il-X gir deg helt nye muligheter til å nyte bilder, video og musikk på og som gjør det både enkelt og morsomt å kommunisere med dine venner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er mulig du får dekket ditt behov her, men det gjør ikke jeg. Hvem ønsker å sende bilder tatt med et dårlig mobilkamera og vise det på en titommers skjerm? Jeg ønsker å ta bilder med speilreflekskameraet mitt og sende dem til fotorammen til mine foreldre. Jeg ønsker også å kunne logge inn på denne over nettet og slette og rydde i gamle bilder.

Hva slags produkt skal jeg velge?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hmm... noen som kan hjelpe her? Er også interessert i en fotoramme, men den der var jo bare stygg. Vil kjøpe en som har bra bildekvalitet, wifi er jo et stort pluss.

Har også sett etter dette, da med wifi og mulighet for oppdatering over internett. Har funnet denne men gidder ikke betale 200$ + mva for noe jeg ikke vet om fungerer.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg kjøpte en fra kodak under et besøk i New York. Jeg tror dog du får den her også.

Den har wifi og fungerer slik at den hele tiden henter og roterer bilder fra et online lager hos Kodak sine nettsider. Man får en konto der og laster bildene opp dit. Så hentes de ned og vises på bilderammen (som står hos mine foreldre).

http://store.kodak.com/store/ekconsus/en_U...goryID.28896300

W1020 på denne listen høres ut til å være litt mer fancy enn min:

http://priser.teknofil.no/index.php?q1=Kod...Share+Fotoramme

Min hadde fjernkontroll, wifi, inngang for 3-4 ulike minnekort, musikkavspilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...