DasDiskusjonsDude Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Zelda twilight princess! Endeleg har eg rundet det. UTEN å bruke youtube eller andre hjelpemidler. WHOHOO! Nokon andre som har rundet det? Nokon som står fast på eit sted. Nokon som kanskje veit om fleire f.eks ting som du kan gjøre etter at du har rundet det? Eg skal kjøpe den rustningen som er i malo mart, og eg skal tjene masse peng, finne alle bugs, og ha masse gøy:) Forresten, kva får vi av aghita når vi har samlet alle bugs? Eg håper vi kan ha flere penger:) ##Mod-notis: endret emnetittel## Endret 19. oktober 2009 av Camrot Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 NEEEEEEEEEEI! Eg runder spillet, og så kom det opp: "The end". Så slo eg av, det gikk ikkje an å save eller trykke noko, no må eg gjøre alt på nytt!!!!!! EG HADDE KOMMET SÅ LANGT! Typisk. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) eeeeeeeeeeee, det lagerer seg ikke etter den siste bossen, så du klarer aldri spille det mens alt er fint i zelda verden... Men du har enda gjort hele Castel delen, er bare å løpe opp og ta gandendorf så mange ganger du vil;) Alle bugs, da får du btw større lommebok. Endret 19. oktober 2009 av Høybusk Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 NEEEEEEEEEEI! Eg runder spillet, og så kom det opp: "The end". Så slo eg av, det gikk ikkje an å save eller trykke noko, no må eg gjøre alt på nytt!!!!!! EG HADDE KOMMET SÅ LANGT! Typisk. Det er meninga, man kan alltid ta siste boss så mange ganger man vil i Zelda spillene. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 NEEEEEEEEEEI! Eg runder spillet, og så kom det opp: "The end". Så slo eg av, det gikk ikkje an å save eller trykke noko, no må eg gjøre alt på nytt!!!!!! EG HADDE KOMMET SÅ LANGT! Typisk. Det er meninga, man kan alltid ta siste boss så mange ganger man vil i Zelda spillene. Ja, men litt dumt er det likevel, eg synest at det skulle gå an å runde spillet, og at eg då etterpå fikk eit eller annet hjelpemiddel som kanskje å kunne fly (Bare eit eksempel). Det hadde vert noko nytt, no som eg likevel har rundet spillet. Då hadde vel skaperene av spillet fått meg til å spille det ennda meire. Og spillet hadde blitt meire populært. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Det kunne vært verre. Jeg spilte The Elder Scrolls: RedGuard ganske lenge og slet meg frem til slutten. Skulle gå inn i en hule eller noe (er mange år siden), så jeg løp mot en elv av lava for å hoppe over den, bommet på kanten, ramla i lavaen og døde og trykket Quick Save i stedet for Quick Load med en feiltagelse. Selvsagt hadde jeg ikke lagret noe annet sted, og når jeg loaded igjen startet jeg oppe i lavaen og døde igjen. Måtte ta hele spillet på nytt. Var litt irritert da. Spilte Mass Effect på xboxen og tok meg god tid. Gjorde de fleste oppdragene, fant alle Keepers (uten å bruke kart engang) og kom meg til slutt helt til sistebossen. Etter en lang kamp tok jeg han og klarte spillet. Det ble lagret automatisk. Deretter startet jeg på ny med samme karakter på en høyere vanskelighetsgrad og fikk fortsette med samme level, samme utstyr og alt det der. Sparte opp nok penger til å få spesialutstyr man kun får når man har nådd lvl 50 (av 60), og har du det trenger du ikke flere våpen. Jeg var godt i gang med å gå gjennom spillet igjen. Som om ikke det er nok kan du bruke samme karakter i Mass Effect 2 som kommer på nyåret. Alle valgene du tar i det første vil ha konsekvenser i det neste og så videre. For en stund siden oppdaget jeg at jeg hadde to profiler lagret på xboksen. Den ene var nesten ubrukt, så jeg sletta den. I går oppdaget jeg at det var den profilen jeg hadde lagret Mass Effect på, så alt er borte. Alle karakterene, alle achivementsene, alle savene... Endret 21. oktober 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Uflaks det då Eg kjøpte magic armour, den er bra, men eg har ikkje nok penger heile tiden til å kunne bruke den aktivt. Eg SPARER faktisk på pengene mine, isteden for å bruke dei til den. Nokon andre som veit om secrets eller noko på Zelda spillet? Eg kjeder meg ihjel om eg bare skal spille på de samme banene igjen og igjen no som eg har rundet spillet. Skal kanskje starte ein ny account. Og forresten, om du går bort til upper zora river, for så å gå inn til den fiskeplassen, så går du til venstre, du kommer itl ein slags bru. Der fisker du på innsiden av brua. Då kan du få fleire flasker, og masse andre fisk. Dette visste sikkert alle som har spillet allereie:) Men er det nokon som veit om nokre kule ting som går an å gjøre i spillet? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Spilte Mass Effect på xboxen og tok meg god tid. Gjorde de fleste oppdragene, fant alle Keepers (uten å bruke kart engang) og kom meg til slutt helt til sistebossen. Etter en lang kamp tok jeg han og klarte spillet. Det ble lagret automatisk. Suger det at du slettet profilene din. Mass Effect ja, rundet det her om dagen, konge spill! Så lastet jeg ned de DLC brettene, til min store fortvilelse fant jeg ut at jeg måtte begynne spillet på nytt igjen for å få spilt disse, det suger! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 NEEEEEEEEEEI! Eg runder spillet, og så kom det opp: "The end". Så slo eg av, det gikk ikkje an å save eller trykke noko, no må eg gjøre alt på nytt!!!!!! EG HADDE KOMMET SÅ LANGT! Typisk. Det er meninga, man kan alltid ta siste boss så mange ganger man vil i Zelda spillene. Ja, men litt dumt er det likevel, eg synest at det skulle gå an å runde spillet, og at eg då etterpå fikk eit eller annet hjelpemiddel som kanskje å kunne fly (Bare eit eksempel). Det hadde vert noko nytt, no som eg likevel har rundet spillet. Då hadde vel skaperene av spillet fått meg til å spille det ennda meire. Og spillet hadde blitt meire populært. Tviler sterkt på det du Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 NEEEEEEEEEEI! Eg runder spillet, og så kom det opp: "The end". Så slo eg av, det gikk ikkje an å save eller trykke noko, no må eg gjøre alt på nytt!!!!!! EG HADDE KOMMET SÅ LANGT! Typisk. Det er meninga, man kan alltid ta siste boss så mange ganger man vil i Zelda spillene. Ja, men litt dumt er det likevel, eg synest at det skulle gå an å runde spillet, og at eg då etterpå fikk eit eller annet hjelpemiddel som kanskje å kunne fly (Bare eit eksempel). Det hadde vert noko nytt, no som eg likevel har rundet spillet. Då hadde vel skaperene av spillet fått meg til å spille det ennda meire. Og spillet hadde blitt meire populært. Tviler sterkt på det du Lite sannsynleg ja, men det var bare eit eksempel. At de kunne legge inn noko som gjorde jobben for alt utstyr. hehe:) Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg solgte Wiien min i fjor da den bare sto og samlet støv. Hadde jeg hatt penger nå hadde jeg vurdert å kjøpe den på ny med Zelda, bare for å ha det i julen. Kanskje man skal ta ned Oot fra loftet og gi det en gjennomspilling i stedet ... Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Wii er eigengleg ganske spennande. Du kan f.eks kjøpe spelet wii sports resort. Veldig bra spel:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå