BarteBaluba Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei jeg er i prosessen med å kjøpe meg et nytt hjemmekinoanlegg og har sett litt på B&W-høytalere, mer spesifikt dette, men leser i Lyd og bilde at de mangler en del dypbass, er dette noe jeg kan bruke en subwoofer til å kompensere? Og er dette greie høytalere til prisen? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja, det er strålende høyttalere i prisklassen, men nei de går ikke helt ned i kjelleren. Supplering med en rask 8 eller 10 tommers sub vil nok bli strålende. Dette er dog litt tungdrevne høyttalere, de krever litt av forsterkeren. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vel har en yamaha rx-v1900, så har nok godt egnet forsterker for dem. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Selv synes jeg B&W er litt oppskrytt, spesielt med tanke på lyd per krone.. Sjekk ut XTZ på surround.no, mer for pengene, der får du høyttalere som er best i test OG stativer for mindre pris enn de B&W.. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lyd er ikke bare lyd - jeg liker lyden fra B&W veldig godt. Varm og god! Jeg skulle forsåvidt gjerne hørt XTZ sine ht også, vet lite om lydsignatur. Om man liker litt småvarm og detaljert lyd så er B&W knall. Om du vil ha noe billigere finnes dette også. Hva med brukt B&W? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå