espen321 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Når jeg skal starte opflashpoint kommer det opp en melding om at det er feil cd key, men jeg har brukt orginal'en fra instruksjons boka.noen som vet noe jeg kan gjøre for og få det til og virke igjen? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 jeg og naboen kjøpte spillet samtidig og det hender det samme hver bidige gang, når han skal installere spillet så ser han feil. Jeg må bort å skrive den inn for ham. Du må bare trippelsjekke, firpelsjekke osv. i manualen så er det ikke noe bra skriftype el printet på. sjekk at din o ikke er 0 og omvendt. (o ikke er null) det er flere slike feller å gå i , men jeg husker ikke helt de andre, jeg bare ser det. lykke til, Lenke til kommentar
espen321 Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 ja det har eg fått til...(hadde faktisk det problemet med o å 0) Men når eg har innstalert spillet og skal starte det, da kommer det opp en melding om at jeg har skrevet feil kode under innstalasjon. Den samme koden funka jo når eg innstalerte det ! Spiller Hitman 2 eg imens eg vente på svar(drit bra spill) 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå