djgudleif Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fantastisk! Noen andre som har fått skikkelig lame spam i det siste? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, den fikk jeg også Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg får slike brev ooooofte Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fikk den jeg og, talentløst Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg trodde først det var sjefen min (han heter Kjell Ole). Det værste med det hele er at det slipper igjennom spamfilteret til hotmail. Endret 20. oktober 2009 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Fått den jeg og, noen som har trykka på linken? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Noen som vil teste ut linken? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kanskje boote opp Ubuntu og kjøre Windows XP Virtuelt... Jedå... Ikke i dag (nye deler til maskinen min, mye rot!) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg trodde først det var sjefen min (han heter Kjell Ole). Det værste med det hele er at det slipper igjennom spamfilteret til hotmail. Er det noe som ikke slipper igjennom spamfilteret til hotmail? Nytter jo ikke om jeg blokkerer mannskjiten, det kommer jo inn uansett. ._. Og det er som oftest ifra aol.com elns, og man kan jo selvfølgelig ikke blokkere det domenet. D: Men ja, jeg har fått en Kjell Ole mail og. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg trodde først det var sjefen min (han heter Kjell Ole). Det værste med det hele er at det slipper igjennom spamfilteret til hotmail. Er det noe som ikke slipper igjennom spamfilteret til hotmail? Ja, no-replay mail i fra the piratebay f.eks. Men det er vel kanskje unntaket?. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg klikka på linken laowloawl. De vil vel bare tjene på at folk klikker. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fikk noe lignende fra kjøre Lisa (Kjenner ingen som heter Lisa, om noen lurte) Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fantstisk med automatisk oversetting. Blir så oversiktlig og fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå