cmi Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvordan er disse Dvd`ene til Scott Kelby om bildebehandling?? http://www.kelbytraining.com/dvds/index.html Tenkte litt på: - Mastering Layers in Adobe Photoshop CS4 - The Lightroom 2 In-Depth User's Pack Hva tror dere om disse, noe og satse på? Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg syns i alle fall Scott Kelby har flere veldig gode bøker, så vil tro dvdene også er bra Lenke til kommentar
# offline Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Betal heller $25 for en mnd. online training og ta så mange kurs du klarer på den måneden. Mye billigere enn DVD'ene. Jeg har tatt alt om Lightroom og alt i Photography/lighting delen. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Kan man lagre disse kursene du snakker om? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nei, men du kan ta så mange kurs og så mange ganger du vil så lenge du betaler. Er noe du bare må ha så kan du kjøpe DVD. Jeg skal ta diverse kurs i en måned så snart jeg får ordnet lyden på quicktimes skjermopptak Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Du kan alltid lagre en stream Når det gjelder Lightroom, liker jeg å anbefale følgende: http://store.luminous-landscape.com/zencar...products_id=203 Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg anbefaler deg å ta en titt på Lynda.com. Her finner du MASSEVIS av treningsvideoer som er utrolig enkelt forklart. Det flotte er at de ikke bare har fokus på foto og adobe programmer, men mye annet kjekt også. Har lært meg Excel på et mye høyere nivå og redigering iMovie på Mac gjennom Lynda, selv om jeg registerte meg for å lære Photoshop og Lightroom enda bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå