MrAvionics Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 God kveld. Jeg har tenkt til å gå til innkjøp av nytt blekk til min printer [HP DeskJet F2180]. Men er usikker på om jeg skal gå til innkjøp av ekte HP blekk eller inkmann sine blekkpratroner? noen tips? Forskjell i kvalitiet? Takk... Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har ikke testet annet enn HPs blekk. Jeg fant en plakat som jeg hadde mistet utenfor huset her om dagen. Hadde ligget ute i regnet i over en måned. Blekket satt fortsatt godt fast på papiret, noe jeg syns er bortimot utrolig. Dette blir muligens en litt spesiell bruk av blekket. Men det sier sikkert noe om kvaiteten. Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 ikke kjøp billigblekk, du risikerer i verste fall å tette dysene og ødelegge skriveren din. Prøvde dette med en billig Canon fotoskriver en gang, fargene på utskrifter ble helt fucked up. Skal du skrive foto på ordentelig papir så bør du bruke blekket som papiret er designet for. Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har prøvd "fake" blekk fra Inkmann (da de het Inkclub ellernoe) til Epson skriveren vi har og vi sliter fortsatt med flekker på alt vi skriver ut. Har prøvd å rense alt og kjøre rensing programmet som var med men det hjalp lite Anbefaler virkelig standardblekk Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Ok, takk, da blir det HP orginalblekk. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ok, takk, da blir det HP orginalblekk. Kan nok være like greit. Men om du skulle teste noe billig-blekk en gang, tror jeg ikke det tetter noen dyser på HP-skriveren din. Mener at HP-blekkpatronene fortsatt kommer med dyser påmontert. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Ok, takk, da blir det HP orginalblekk. Kan nok være like greit. Men om du skulle teste noe billig-blekk en gang, tror jeg ikke det tetter noen dyser på HP-skriveren din. Mener at HP-blekkpatronene fortsatt kommer med dyser påmontert. ok Lenke til kommentar
bmw318 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 jeg har testet ut orginalt hp blekk og printet ut på fotopapir, sammenlignet med blekkpatronene fra blekkexpress. kunne ikke merke noen stor forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå