Xeenon_ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Suzuki RMX'en til fetteren min veltet over natten til idag, og nå starter den ikke. Kan det være skadelig for den å ligge på siden, eller er det heller sannsynlig at det er frostrelatert? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 den har ikke tømt seg for bensin, eller lignende mens den har ligget nede. Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kan hende forgasseren har fucka seg opp. Ville nok tatt den ut og renset. Lenke til kommentar
didleik Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 det skjedde noe lignende med en kammerat av meg. hvet ikke hvorfor men det ble bra etter han skiftet pluggen:P Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 tar bare litt tid for den kommer igang etter den har låget veltet. å renne den i gang ned en bakke er heller ikke så dumt. min og var litt merkelig etter den gikk i bakken. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Bare å kicke så kommer den. gasseren som tømmer seg for bensin, så derfor tar det litt tid før den starter igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå