Mazatuslasagne Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei jeg kjøpte ny pc på elkjøp for litt siden. Den funket ikke like bra som jeg hadde trodd så jeg tenkte å prøve 30 dagers returett. Gikk inn med dataen men fikk beskjed om at jeg trengte kvittering fra posten. De skrev opp at jeg hadde vært der den dagen sånn at ikke returetten skulle gå ut. Når jeg kom hjem fant jeg ut at jeg hadde vært 1 dag for sen får jeg pengene tilbake? jeg håper det , siden jeg vil virkelig bytte den inn. Den er i helt fin stand og ingenting galt Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er lite sansynlig, da 30dagers returett er en ekstra-service og ikke lovpålagt. ~ Mortis Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Det var dumt håper kanskje at de kan være litt snille på elkjøp butikken. Men hvis jeg kunne hadde jeg levert den i går, men da hadde de stengt. Det går kanskje hvis jeg sier det til dem? Endret 19. oktober 2009 av Mazatuslasagne Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er jo bare å prøve. Eit tips er å be om å få levere den inn og kjøpe ny PC der - då mistar dei ikkje kjøpet. Ingen garanti for at det virkar, men det gjer det meir interessant å godta returen din. Lenke til kommentar
rieg Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er jo bare å prøve. Eit tips er å be om å få levere den inn og kjøpe ny PC der - då mistar dei ikkje kjøpet. Ingen garanti for at det virkar, men det gjer det meir interessant å godta returen din. prøv å få byttet den i en annen pc! da får du sikkert ny kvittering så leverer du den inn for retur å får pengen igjen:=) Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Skal prøve men skal ikke kjøpe ny data på elkjøp. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Da skulle du levert den tilbake mens du hadde sjangsen, i en vanlig nettbutikk er det bare 14 dagers angrefrist og elkjøp har 30. Du trenger ikke en måned for å finne ut at en pc ikke er god nok Endret 20. oktober 2009 av Pansergnom Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Da skulle du levert den tilbake mens du hadde sjangsen, i en vanlig nettbutikk er det bare 14 dagers angrefrist og elkjøp har 30. Du trenger ikke en måned for å finne ut at en pc ikke er god nok Vet det, men jeg var litt for sen til å bestemme meg. Jeg gikk og tenkte på det lenge men jeg trodde at jeg bare fikk leve med det. Fant ut av at de hadde returett på lørdag kveld. Hadde jeg levert den på søndag hadde det gått men da hadde de stengt Endret 20. oktober 2009 av Mazatuslasagne Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Veldig sen, ettersom de fleste butikker ikke nødvendigvis gir deg mulighet til å returnere varen når den er kjøpt. Men, Elkjøp vil nok forsøke å gjøre kundene sine fornøyd, så eg ville hørt med de. Vær ydmyk og ærlig. Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Det skal jeg. Går inn i morgen. sier i fra hvordan det går Lenke til kommentar
Dyst Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ut fra egne erfaringer gir de kun tilbake penger innen 30 dager. Om du vil forsøke å bytte er jeg noe mer usikker, men om du spør betjeningen kan det hende at de er behjelpelige. Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Det ordnet seg Alle pengene tilbake Super service! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå