IggyTheCat Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg har en Finepix S304, og vil gjerne se bildene på TV'en. Finnes det en kabel til det? eller iallefall noe som gjør at blidene ikke trenger gå via PC'en? Jeg kan vel ikke være den eneste som irriterer meg over dette? Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Kikker du på testen hos Steve så ser du at "There is no audio-video out feature." Et forslag er å brenne en (S)VCD med bildene f.eks. i Nero. Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 du kan ikke koble kamera direkte til TV'en... De fleste DVD spillere hånderer data-cd'er med bilder på ganske bra så da kan du prøve det... alternativt kan du bruke PC med TV-ut men det er det jo sannsynligvis lite vits i Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Det finnes kortlesere som viser bildene på tv f.eks. denne: scandisk Det finnes også slike kortlesere med innebygget harddisk som kan være nyttig ute i felten når minnekortet er fullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå