Gå til innhold

Lovlig W7 CD-key, men ingen disk

Axl91

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan laste ned programmet lovlig? eller må jeg ty til downloads? alternativet er at jeg får disken av IT-ansvarlig på skolen om et par dager, eller kan den lastes ned fra microsoft?

Hadde en disk, men mangle driver device drivers(?), og måtte sende den videre, hvor den fungerte. Sitter nå på pcen med vista 32 bit. Og skjønner ikke helt hvorfor det ikke fungerer på min, helt ny maskin, bortsett fra at jeg fikk en dvdrom/brenner fra skolen, 12 år gammel:P Har fungert å instalerer vista, og spill med den så skjønner ikke hvorfor det ikke skulle fungere. Den finner ikke HDD. Tukla litt med hva den skal boote på, først dvd rom så HD.

Sitter å irriterer meg at jeg ikke får ytet denne maskinen det beste:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det mye på en gang, men svarer på det ang Windows 7.

Det finnes ingen lovlige steder å laste ned Windows 7 enda. Du kan laste dem ned fra MSDNAA, MSDN eller Technet, men da må du være medlem der.

Skjønner ikke helt hvordan du kan sitte med en lovlig lisens men ingen DVD / ISO image.

Om du har fått den fra skolen burde du jo ha fått en DVD plate fra skolen også, skjønner ikke helt hvordan de bare kan dele ut lisenser.

Men, du må uansett vente til du får den fra skolen da. Finnes ingen andre lovlige steder å laste den ned på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...