Gjest Guest_Roger_* Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei =) Jeg og dama har vært over et år sammen og jeg tenkte å overraske henne med å kjøpe to ringer så vi forlover oss. Det jeg lurer på da er enkelt og greit. Skal gutten fri til jenta når de forlover seg eller skal ha vente til de skal gifte seg? Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei =) Jeg og dama har vært over et år sammen og jeg tenkte å overraske henne med å kjøpe to ringer så vi forlover oss. Det jeg lurer på da er enkelt og greit. Skal gutten fri til jenta når de forlover seg eller skal ha vente til de skal gifte seg? Er dette noe hun har hintet til selv? Hvor gamle er dere? Noe sier meg at dette er litt vel tidlig. Et år er ikke allverden i den store sammenhengen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei =) Jeg og dama har vært over et år sammen og jeg tenkte å overraske henne med å kjøpe to ringer så vi forlover oss. Det jeg lurer på da er enkelt og greit. Skal gutten fri til jenta når de forlover seg eller skal ha vente til de skal gifte seg? Er dette noe hun har hintet til selv? Hvor gamle er dere? Noe sier meg at dette er litt vel tidlig. Et år er ikke allverden i den store sammenhengen. Ja, ho har hintet til det selv. Vi er 20 og 18 Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dere er altfor unge og har bare vært sammen et år. Hvorfor så hastverk? Hei =) Jeg og dama har vært over et år sammen og jeg tenkte å overraske henne med å kjøpe to ringer så vi forlover oss. Det jeg lurer på da er enkelt og greit. Skal gutten fri til jenta når de forlover seg eller skal ha vente til de skal gifte seg? Er dette noe hun har hintet til selv? Hvor gamle er dere? Noe sier meg at dette er litt vel tidlig. Et år er ikke allverden i den store sammenhengen. Ja, ho har hintet til det selv. Vi er 20 og 18 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det jeg lurer på da er enkelt og greit. Skal gutten fri til jenta når de forlover seg eller skal ha vente til de skal gifte seg? ??? Å forlove seg er jo det man gjør når man frir. Hvis du spør om dere skal gifte dere og får et ja så er dere forlova. Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Å gud.. Hva er dine tanker om det? Er du villig til å binde deg såpass seriøst allerede som 20-åring? (regner med det er du som er eldst) Hva med utdanning, kommer dere til å studere samme plass? Anbefaler deg å tenke litt mer over dette enn at det bare er å kjøpe et par ringer. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Slenger meg på de andre her. Mye skjer høyst sannsynlig i den kommende tiden, det har jeg selv erfart. Bare det å bo langt fra hverandre kan være nok til at forholdet "dør". Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Today, when I proposed to my girlfriend of 8 years, she said no because she thought we were moving too fast. FML ...klarte ikke la være Endret 19. oktober 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det jeg lurer på da er enkelt og greit. Skal gutten fri til jenta når de forlover seg eller skal ha vente til de skal gifte seg? Hva trodde du "å fri" var? Å fri er det du gjør når du spør om dere skal gifte dere, det er altså ikke noe du kan vente med når dere forlover dere. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Punkt 1: Hvis man må spørre på et forum om man skal forlove seg, bør man absolutt ikke forlove seg. Punkt 2: når man ikke vet at en forlovelsesring betyr at man har til hensikt å gifte seg, bør man ikke forlove seg. Punkt 3: når man er 18 og 20 og kun har vært sammen et år, bør man vente med å forlove seg. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Søsteren til kjæresten min skal gifte seg i en alder av 20, eller hun har fylt 21 når de endelig gifter seg. Kjempesært er den generelle holdningen, først fikk alle panikken og trodde hun var gravid eller noe. Hun var ikke gravid, hun har bare bestemt seg å gifte seg med en hun ikke har kjent i et år en engang. Alle er litt WTF. Men kjør på vist du tror på det. Giftemål er flott og fint, når det er LOGISK. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 4 år i desember, vi er samboere og begge under utdannelse. Derfor gifter vi oss nok ikke med det første. Alle er forskjellige, for noen vil det være en dum avgjørelse(som for de i eksempelet mitt) og for andre vil det passe bra. Edit: Dette var det vi oppfattet som en oppegående jente. Endret 19. oktober 2009 av Algific Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 kjenner et par på 17 år som er forlovet. di har vert sammen i 4 år og forlovet i to. kule folk men veldig lame:P forlovet er en til gifte seg er ein annen. og vist dere har det så bra ilag hvor ikke bare forsette med det å la ting gå litt for seg sjøl. Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg forstår ikke hvorfor dere freaker sånn ut!! Hvis han har lyst til å forlove seg med denne jenta, så må han jo få lov til det. Livet er alt for kort! Hvis de begge føler det er riktig, så syns jeg ikke de skal la sjangsen går fra dem Og han kan jo studere fordet om han er forlova/gift Jeg sier det igjen: Livet er alt for kort!! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det er vel ikke nødvendigvis noe hellig ved et giftemål lenger... Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg syns dere bør vente. Når man er såpass ung er det ikke alltid så smart å gifte seg. Dessuten er dere midt i studietida, det er vanskelig å vite om dere får tid til å gifte dere engang. Jeg foreslår at du holder på dama til dere blir litt eldre og lar være å fri. Men hvis du absolutt er så forelsket i jenta at det er hastverk på giftermålet, så er det å fri å forlove seg, så kjøp ringene og forbered en romantisk kveld. Endret 20. oktober 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg forstår ikke hvorfor dere freaker sånn ut!! Hvis han har lyst til å forlove seg med denne jenta, så må han jo få lov til det. Livet er alt for kort! Hvis de begge føler det er riktig, så syns jeg ikke de skal la sjangsen går fra dem Og han kan jo studere fordet om han er forlova/gift Jeg sier det igjen: Livet er alt for kort!! Eneste jeg kicka på er at han lurte på om han skulle fri når de forlova seg eller vente til de skulle gifte seg. Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg forstår ikke hvorfor dere freaker sånn ut!! Hvis han har lyst til å forlove seg med denne jenta, så må han jo få lov til det. Livet er alt for kort! Hvis de begge føler det er riktig, så syns jeg ikke de skal la sjangsen går fra dem Og han kan jo studere fordet om han er forlova/gift Jeg sier det igjen: Livet er alt for kort!! Eneste jeg kicka på er at han lurte på om han skulle fri når de forlova seg eller vente til de skulle gifte seg. ja stussa litt på det jeg og, men kanskje han hadde dårlig tid og ikke fikk formulert seg riktig ikke vet jeg hehe Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Om det virker naturlig og riktig, så gjør det, hvis ikke - la være. Hva vi mener her inne er uansett helt irrelevant. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er jævlig sant, bare tenk på statistikken, situasjonen og alderen. Men om du er sikker, er du sikker. Men husk at ekteskap ikke beviser noe. I min mening bør ikke ekteskap ha så mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå