RafiQ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Trenger litt kritikk og feedback på logoene jeg har til nå. Konseptet bak dette er www.russetunes.com, som lager diverse låter til russebusser etc. Med andre ord har man prøvd å lage en logo som fremhever budskapet om at det er linket til russen. Logo nr. 1: Russetunes med en russelue på toppen. Logo nr. 2: En Dj med russelue på, og skriften Russetunes. Logo nr. 3: Russelue plassert oppå Russetunes, samt webadresse. Hvilken av disse er best, og hva kan eventuelt forbedres (inkorporeres) slik at det blir enda bedre? Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Likte best logo nr.2 ingenspesiell grunn, men den var enkel og tøff. den første jeg så meg ut verfall (: en ting, du kan sette inn nettadressen nederst på logo nr.2 Endret 19. oktober 2009 av joamac Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Enig. Logo nr. 2 syns eg var best, da den best bringer frem budskapet om "musikk", som er veldig relevant for ein logo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå