snowbot Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 hei, jeg har nå lett etter theme creator til nokia 5800 expres music. er det noen av dere som vet hvor jeg kan finne dette? hadde vært suprt, da jeg har sitti og gått igjennom 30 000 siden på goole i løpet av de to siste dagene på fohånd takk SnowBot Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Da tror jeg du burde øve på "googlingen" din Carbide.ui Theme Edition Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 hmm, ja hadde bare denne kunne blitt lastet ned uten registrering så har vært innom den før i dag. lastet den ned nå for og se om den fungerer, hvis ikke er det bare fint om andre kommer med noen forslag om steder jeg kan laste ned en creator Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Da tror jeg du burde øve på "googlingen" din Carbide.ui Theme Edition denne fungerte ikke opp mot 5800 expressmusic Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Uh? Jeg har brukt den med min. Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 mærkelig, også står det at det blir tdf fil eller noe, åssen får jeg den til og bli en sis fil etter det? da jeg er ferdig, prøvde og lage en skjønner du, tilfelle det stemte overens med modellen jeg har. er det noen guide på youtube jeg kan følge eller noe sån første gangen jeg lager det eller?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå