Scroogey Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er ny på området; får ikke til å adde klipp til tidslinja ved å dra dem over. Ser ut som om den er låst eller noe, (se bilde) Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ser ikkje ut som du har nokon video- og lydspor, av ein eller annan grunn. Legg til nokon slike med Sequence --> Add tracks , eller noko i den retning. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Har funnet ut det nå, men lurer på en ting til: Når jeg ser videoen som er under redigering i visningsfeltet er skaleringen helt feil. Utnittet går for nærme, og jeg må gå inn på effect controls -> motion osv for å velge utsnitt for hvert eneste klipp. Hvordan kan jeg gjøre dette for alle klippene samtidig? Endret 20. oktober 2009 av C S Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Merk alle og so gå til Effect controls – hugser ikkje heilt, men mogeleg at den same transformasjonen vert lagt til alle klippa då. Eller so kan du gjere det med eitt klipp, kopiere det klippet (Ctrl + C), merke resten og velge Edit --> Paste attributes (Ctrl + Shift + V eller noko slikt). Men om absolutt alle klippa du skal ha med i videoen er av den storleiken, kan du like gjerne endre på innstillingane til prosjektet: Edit --> Project settings om eg ikkje hugser feil. Endre høgd/breidd på prosjektet slik at den passer med videoklippa dine. Det kan vere du må lage eit nytt prosjekt, og velge Custom i staden for ein av malane. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Takker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå