Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

får ikke slått på blåtann på acer aspire 5738z

Anbefalte innlegg

heisann godtfolk!

Jeg sliter litt med at jeg ikke klarer å aktivere blåtann på laptopen. Det er en egen hurtigtast til dette, samt mulighet for å trykke fn+f3 for å slå det på, men når jeg prøver disse kommer det bare opp et blåtann-ikon med et kryss over. finner også blåtann i kontrollpanel, men instillingene vil ikke åpne seg.

Tenkte først at jeg manglet driver, men når jeg nå har lastet ned og prøvd å installere dem får jeg en melding om at jeg må slå på eller koble til blåtann enheten for å fortsette installasjonen, så nå er jeg like langt. Jeg kan heller ikke finne noen blåtannenhet i enhetsbehandling.

Hvis noen har en løsning på dette hadde det vært strålende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter som du ikke finner blåtann i enhetsbehandling, kan det være at den modellen din ikke har blåtann installert selv om den har hurtigtast og egen Fn tast for dette.

Madamen har en Aspire 5920G med egen hurtigtast for blåtann, men det er ikke blåtann på hennes bærbare.

Det er ikke alle modellene som kommer med blåtann installert, dette er Acer som installer alt etter hvilken utgave av en modell det er snakk om.

Lenke til kommentar
kan nok se sånn ut ja.. en smule frekt, men det får heller være.. fant nå en blåtann dongle på dealextreme til 2$ så da røyk jeg på en sånn..

Yahooo, det var jaggu en billig dongle det ja. :dribble:

Men virker den så er jo alt i orden.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar
Etter som du ikke finner blåtann i enhetsbehandling, kan det være at den modellen din ikke har blåtann installert selv om den har hurtigtast og egen Fn tast for dette.

Madamen har en Aspire 5920G med egen hurtigtast for blåtann, men det er ikke blåtann på hennes bærbare.

Det er ikke alle modellene som kommer med blåtann installert, dette er Acer som installer alt etter hvilken utgave av en modell det er snakk om.

Ja, det trur eg og, har sjølv Acer med blåtann-knapp. Likevel er ikkje blåtann installert.

Endret av Asnada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...