turbo_princezz Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vingen på bilen min har løsnet på den ene siden. hva burde jeg bruke å feste den med? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 hva slags vinge? og hvordan var den festet? bilde? Lenke til kommentar
turbo_princezz Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 jeg må ha et slags lim. den er festet til bilen med 3 punkter. en i midten og en på hver side. er det noen mulighet for at jeg kan bruke silikon eller burde jeg heller bruke en annen type lim? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 har selv hatt en vinge som var festet med silikon, sitter bra men noe drit vis du må ha den av igjen, du kan eventuelt bruke 3M dobbeltsidig teip. funket bra for meg etter jeg lakket bilen og satt på "vingen" etterpå. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 lol, du kan ikke bruke silikon da dusten... hvis du skal lime den på, så er det Tech7 du skal bruke. Eller du kan sjekke med forhandleren av bilen, og spørre hvordan den er festet orginalt, for jeg håper det er en orginal "vinge" du har Lenke til kommentar
turbo_princezz Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Dust kan du være selv! du trenger ikke å være frekk i kjeften! det er en grunn til at jeg spør her inn da, dusten.. silikon brukes til mye rart. har selv hatt en vinge som var festet med silikon, sitter bra men noe drit vis du må ha den av igjen, du kan eventuelt bruke 3M dobbeltsidig teip. funket bra for meg etter jeg lakket bilen og satt på "vingen" etterpå. oki. får kanskje prøve det da. ja, silikon sitter nok veldig godt. Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 PL400 er en allsidig bygg/teknisk lim som fungerer fint til sterk liming av vingen på bilen. Prisen er ikke avskrekkende heller, koster fra 69,- og oppover for tuben på bildet. Limte fast støtfangeren på en Mitsubishi Spacewagon for noen år siden. Festene hadde rustet helt vekk. Holdt godt i 3 år til jeg vraket bilen . Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Seat Cordoba med vinge, det er fett. Det er veldig viktig at du får festet denne igjen, uten marktrykk bak får du jo ikke feste på drivhjulene. Lenke til kommentar
turbo_princezz Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 har selv hatt en vinge som var festet med silikon, sitter bra men noe drit vis du må ha den av igjen, du kan eventuelt bruke 3M dobbeltsidig teip. funket bra for meg etter jeg lakket bilen og satt på "vingen" etterpå. fant ut at festet vingen sitter på har gått i stykker så den blir nok ikke limt rett på selve lakken. den dunker sånn hele tiden så det er slitsom å høre på.. over hver eneste fartsdump hører jeg at det dunker. Lenke til kommentar
turbo_princezz Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Seat Cordoba med vinge, det er fett. Det er veldig viktig at du får festet denne igjen, uten marktrykk bak får du jo ikke feste på drivhjulene. haha, den var morsom gitt Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 De fleste søppelkasser eller søppelcontainere har utrolig gode fester for slike vinger på innsiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå