Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Spørsmål angående kjæreste, savn og avstandsforhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei og velkommen til forumet :)

 

Må nok slenge meg med i rekken av de som ikke helt skjønte spørsmålet, men såvidt jeg kan tolke har det noe med kjæresten din å gjøre og jeg flytter derfor posten din til kategorien med navn "Samliv og Relasjoner" som ser ut til å passe bedre. Lekeplassen er hvertfall ikke stedet for denne typen poster.

 

Dessuten skulle jeg gjerne endret emnetittelen din så den passet med føringene vi har for emnetitler, men siden jeg har problemer med å forstå problemstillingen er ikke det helt enkelt. Jeg endrer den midlertidig, men ser gjerne at du endrer den til noe du syns passer bedre etterpå (send meg en PM hvis du ikke vet hvordan). Les gjerne om våre føringer for emnetitler her, og jeg minner forøvrig om tre-ords-regelen som sier at emnetittelen skal bestå av minst tre ord.

 

Tror det i tillegg kan være lurt å rydde litt opp i førsteposten din for å klargjøre hva problemstillingen faktisk er sånn at det blir lettere for andre å hjelpe deg.

 

Beklager streng og tørr "politipost", men det er fint å sette seg inn i reglene først som sist og det gjør det lettere for andre å hjelpe deg.

 

Hvis du lurer på noe så ikke nøl med å sende meg en PM! :)

 

-hernil

Lenke til kommentar
ok, jeg har ett spørsmål.. min alder 17,,

 

vis du vett kjæresten på 15 elsker deg, å du vett hun bryr seg, men like vell ikke tilfredstillt ? :S

 

 

nå har det seg sånn at eg ser hun kun i helgene pga avstand å savner henne alt for mye,,

 

håper på kjapt svar :)

 

Tror han mener at selv om han vet at han er elsket og at kjæresten bryr seg, så er ikke det nok på grunn av at de ser så lite til hverandre. Vel, er ikke annet å si enn at det er endel av å inngå et avstandsforhold, og det kommer neppe til å endre seg så mye.

Lenke til kommentar

Til problemstillingen så tyder jeg det dithen at TS er i et avstandsforhold der han ikke får sett nok til kjæresten sin.

 

Og desverre TS er det ikke alltid like lett å gjøre så mye med det i den alderen dere er i. Eneste dere kan gjøre som ikke involverer flytting og herjing (noe jeg tror vil være ganske uaktuelt med mindre du ikke bor hjemme?) er å gjøre det beste ut av det. Telefoner, Skype, Webcam, etc. Bruk teknologien for alt det den er verdt for å bygge opp stemningen, så helgene blir ekstra bra når dere endelig møtes. :)

 

Lykke til

Endret av datating
Fjernet kommentar til slettet innlegg.
Lenke til kommentar

Enig med Smurstafa (klarer ikke å skrive navnet rett!!) Hvis jeg/vi forstår rett, er TS's problem at dama vil ha mer enn å bare se han i helgene. Noe jeg kan forstår, i en alder på 15, har man behov for litt mer enn hva noen litt eldre og stabile forhold har.

 

Du må nesten gjøre det du klarer, som nevnt har du masse teknologi som kanskje kan hjelpe med å senke savnet. Den fysiske delen er det lite som kan gjøres med (sånn utenom å dele fysisk aktivitet hver for dere da)

 

Vis at du prøver og ønsker å få det til å virke og gjør alt du kan. Jeg føle jeg må nevne at en 15åring trolig ikke er for enkel å ha på avstand, men du får gjøre ditt beste ;)

 

Lykke til! =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ok, jeg har ett spørsmål.. min alder 17,,

 

vis du vett kjæresten på 15 elsker deg, å du vett hun bryr seg, men like vell ikke tilfredstillt ? :S

 

 

nå har det seg sånn at eg ser hun kun i helgene pga avstand å savner henne alt for mye,,

 

håper på kjapt svar :)

 

 

ok takk :) vell har funnet ut av litt avhvert siden sist gang eg var innpå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...