Gå til innhold

hack/feilklarer ikke joine parte med venner

hilip

Anbefalte innlegg

hei!

360 min er fuckt

jeg har et "LITE" problem jeg klarer ikke joine party, session eller priva chat. med 2 av vennene mine. så hvis vi skal i party sammen må vi joine noen andre å få innv av de. hvis de 2 av vennene mine er host på cod 4 kan jeg ikke spille den matchen.

håper du forstår....

har også en annet problem det er at e-post adr til famelysettings ikke er den samme som når jeg lagde brukeren dvs. jeg kan ikke fikse på settings.

/filip

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei!

360 min er fuckt

jeg har et "LITE" problem jeg klarer ikke joine party, session eller priva chat. med 2 av vennene mine. så hvis vi skal i party sammen må vi joine noen andre å få innv av de. hvis de 2 av vennene mine er host på cod 4 kan jeg ikke spille den matchen.

håper du forstår....

har også en annet problem det er at e-post adr til famelysettings ikke er den samme som når jeg lagde brukeren dvs. jeg kan ikke fikse på settings.

/filip

Har du Gold?

Lenke til kommentar
hei!

360 min er fuckt

håper du forstår....

/filip

Har du Gold?

ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...