hilip Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 hei! 360 min er fuckt jeg har et "LITE" problem jeg klarer ikke joine party, session eller priva chat. med 2 av vennene mine. så hvis vi skal i party sammen må vi joine noen andre å få innv av de. hvis de 2 av vennene mine er host på cod 4 kan jeg ikke spille den matchen. håper du forstår.... har også en annet problem det er at e-post adr til famelysettings ikke er den samme som når jeg lagde brukeren dvs. jeg kan ikke fikse på settings. /filip Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 hei!360 min er fuckt jeg har et "LITE" problem jeg klarer ikke joine party, session eller priva chat. med 2 av vennene mine. så hvis vi skal i party sammen må vi joine noen andre å få innv av de. hvis de 2 av vennene mine er host på cod 4 kan jeg ikke spille den matchen. håper du forstår.... har også en annet problem det er at e-post adr til famelysettings ikke er den samme som når jeg lagde brukeren dvs. jeg kan ikke fikse på settings. /filip Har du Gold? Lenke til kommentar
hilip Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 hei!360 min er fuckt jeg har et "LITE" problem jeg klarer ikke joine party, session eller priva chat. med 2 av vennene mine. så hvis vi skal i party sammen må vi joine noen andre å få innv av de. hvis de 2 av vennene mine er host på cod 4 kan jeg ikke spille den matchen. håper du forstår.... har også en annet problem det er at e-post adr til famelysettings ikke er den samme som når jeg lagde brukeren dvs. jeg kan ikke fikse på settings. /filip Har du Gold? ja Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 har også en annet problem det er at e-post adr til famelysettings ikke er den samme som når jeg lagde brukeren dvs. jeg kan ikke fikse på settings./filip da må du ringe microsoft support. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Prøve å åpne opp noen porter på ruteren. Det funka for meg * TCP 80 * UDP 88 * UDP 3074 * TCP 3074 * UDP 53 * TCP 53 Lenke til kommentar
hilip Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Prøve å åpne opp noen porter på ruteren. Det funka for meg * TCP 80 * UDP 88 * UDP 3074 * TCP 3074 * UDP 53 * TCP 53 hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 portforward.com Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvilken ruter og evnt. modem har du/dere? hvilken leverandør av internett? Hvordan er du koblet til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå