ByssLOL Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Helt uten videre slår pc'en seg av etter ca 1 min etter jeg har slått den på. Det startet for en stund siden, men da tok det flere timer før den slo seg av. Tiden den slår seg av på har blitt kortere, men nå holder den seg på 1 min ca. Rekker ikke gjøre så veldig mye på det ene minuttet. Det kommer ingen feilmelding eller noe sånt, bare slår seg rett av. Noen som vet hva som kan være grunnen til at den slår seg av? Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nå skal jeg som macbruker komme med et nice svar kjøp mac Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Støvsug den, og når du skur på, trykk på alt f10. Så kommer du til ein meny, kvar du kan restarte alt. Du bør kanskje (Om dette lar seg gjøre) legge filer som du synest er viktig å ha med seg inn på ein minnepenn, eller eit minnekort, så restarter du maskinen. Dette kan ta litt tid. Men etter det er maskinen som om du nettopp har kjøpt den. Med mindre det er maskinfeil som er problemet, då vil det ikkje hjelpe, då må du nok ned på ein butikk som har med datamaskiner å gjøre, kanskje levere den inn til reparasjon. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 meget relevant joamac... utifra min erfaring kan det blant annet være høy varmeutvikling i en av komponentene eller at psun begynner å bli dårlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå