Eirik Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei. Sliter med at ingen av USB-portene på mitt P5K fungerer. Kobler til mus/tastatur uten at noe skjer. Ingen lys i tastaturet eller respons på tastene. Dersom jeg slår på pc'en med tastaturet tilkoblet, kan jeg navigere rundt i BIOS, men i det øyeblikket jeg kommer inn i windows slokner det. P5K P4 3.2 GHz Geforce 6800 HDD Halp! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Siden det virker mot BIOS er de ikke feil med USB-portene dine. Men det akn være at du manglere drivere for Windows eler har installert feil drivere. Sjekk i enhetsbehandling om du har noen gule varsler. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvordan kommer jeg meg inn i enhetsbehandling uten mus/tastatur? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sikkerpå det ikke virker etter ei stund ? På den ene maskina jeg har bruker windows flere minutter på å oppdage tastaturet dersom jeg kobler til et USB keyboard... (Som nevnt over, siden du kan bruke tastaturet i BIOS er USB portene iorden) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Skjønt såppas Det fungerer fortsatt ikke om jeg venter. Lot det stå over et par timer, still no reaction. Hardisken skal formateres og nytt OS legges inn om kort tid, så får se om det blir bedre da. Funker å boote fra CD, så det er jo håp. Takk for svar! Lenke til kommentar
trerot Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 vist det er ingen respons ifra et usb tastatur så kan du prøve et ps/2 tastatur/mus eller usb->ps/2 overgang, du må kanskje re-starte for å ta ibruk det tastaturet da. Hadde et problem med at usb tastaturet mitt(hadde ps/2 mus tilkoblet) funket ikke etter oppstart så jeg måtte in i enhets behandling for å deaktivere, aktivere, av-installere etc etter hver oppstart.. skaffet meg en usb->ps/2 og problemet var løst for meg =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå