Gå til innhold

BK: Portrett med farger


Anbefalte innlegg

Enda en dårlig tittel, men kommer ikke på hva jeg skal kalle slike bilder.

 

Jeg vil gjerne ha kritikk på om fokuset sitter riktig, om "softinga" av huden ikke er overdrevet eller underdrevet, komposisjonen ( kjedelig?) og lyset. Og selvfølgelig andre ting som dere måtte komme på :)

 

1/160

f7

ISO 100

86 mm

post-166230-1255960130_thumb.jpg

Endret av RasmusKRiis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rein subjektivt så er mi meining at bildet er bra. Lyset gir ikkje tunge skyggeparti i ansiktet. Fine hutdtonar, passe "softa".. kansje det ville ha gjordt seg med litt strammare utsnitt.

Det er mulig jenta er trist-melankolsk-innadvent.. ikkje at ein nødvendigvis må smile men eg vill søkt å nå ei anna sinsstemnig før eg trykte på utløysarknappen.

Lenke til kommentar

Softingen er OK, som portrett softing; men det blir litt rart å bare softe huden over urenhetene =D Litt healing brush / patch tool etc på urenheter er nok lurt først.

 

Synes poseringen er OK, øynene er nevnt, men tror ikke det er så mye at poseringen gjør det, som at hun faktisk er litt skjeløyd =)

Tror godt hun kunne ha vridd kroppen litt mere, og senka haka pittelitt, og løfta blikket pittelitt.

 

Lyset ditt er helt OK, men jeg liker ikke hvordan øynene / cathclightene blir. Blir veeldig on-cam flash-aktig. Føler meg nesten litt usaklig med slike kommentarer, men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...