magicgunnar Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har Onecall og har vurdert å spare noen tiere i året på å bytte til Tele2 eller Ludo. Men det jeg egentlig leter etter er et abonnement som tilbyr kopi av alle sms til en epostadresse jeg oppgir. Dette vil gi meg en enkel måte å søke gjennom mine sms på, og jeg er forsåvidt villig til å betale noen kroner mer enn jeg gjør i dag for å få en slik funksjon. Er det noen som vet om noen tilbyr dette? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jepp, med NetCom SMS Pluss får du mulighet til å kopiere meldinger til en e-postadresse og til et annet telefonnummer. Brukte denne tjenesten or noen år siden, mener å huske at det kostet 15 kr/mnd. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 vet ikke om noen operatører som har dette, men dersom du har en android telefon så fins det programvare som gjør det for deg. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jepp, med NetCom SMS Pluss får du mulighet til å kopiere meldinger til en e-postadresse og til et annet telefonnummer. Brukte denne tjenesten or noen år siden, mener å huske at det kostet 15 kr/mnd. Hm, ok, takk for tipset! En ting er at selve tjenesten kanskje er litt i overkant dyr, en annen ting er at om jeg skal gå over til NetCom blir vel regningen min fort 100,- dyrere per måned.... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 15 kr/mnd inkluderer heldigvis all videresending, så du betaler ikke noe ekstra per sms som sendes til telefon/e-post. Ellers er det nok riktig at NetCom er dyrere enn de billigste nettbaserte operatørene... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg brukte selv SMS pluss fra Netcom for et par år tilbake, og tjenesten fungerte utmerket. Sluttet dog å bruke den, da jeg fant ut at jeg brukte SMS såpass lite at det ikke var nødvendig. Tjenesten inkluderer forøvrig også to andre ting (var i utgangspunktet derfor jeg brukte tjenesten - ikke på grunn av epost): Videresending av SMS til annen telefon og mulighet for å sette opp autosvar på SMS. Forøvrig kostet det 15 kr/mnd da jeg brukte det. Nå er prisen gått opp til 25 kr/mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå