Gjest G-punkt_jente Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei. Har en kjærste som rett og slett ikke kommer utenom G-punkt stimulering. Har over gjennomsnitt strl penis, både i tykkelse og lengde, å har hatt sex i over 2 timer sammenhengende, fortsatt uten at hun har nådd klimaks. Trenger noen tips til stillinger som gjør at jeg når G-punktet hennes med penis lettere. Noen som har noe? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tidligere erfaringer tilsier doggy og kne/oppreist bakfra. Sideveis kan også funke. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Doggy fungerte litt dårlig, da må hun isåfall lene seg framover med overkroppen og rumpa i været. Sideveis fungerte, men har ikke funnet den samme posisjonen igjen, dessverre. Bilder, "filmer", u name it. Alt som kan lære meg litt tar jeg imot! =) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Doggy er ikke tingen. Den er bra til å gå dypt, men ikke til å stimulere diverse spots (bortsett fra cerwix egentlig) Misjonær med en pute under rompa hennes er som regel det mest stimulerende på g-punktet, evnt å l egge beina over skuldrene hans om du er myk Endret 19. oktober 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Som nevnt tidligere er ikke doggy noe bra for å treffe g-punktet. Jenta kan si ifra til gutten når han treffer g-punktet slik at han vet akkuratt hvilken vinkel han skal fortsette i. Ellers kan jenta ta kontroll selv med en variant av cowgirl hvor hun lener seg bakover og finne frem til g-punktet. Når han treffer det er det bare for jenta å fortsette! Lenke til kommentar
Gjest overrasket Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 jeg tror doggie kan funke, men da må du løfte opp overkroppen jenta så ho på en måte står, og du står bak henne. Vet ikke om det er garantert til å funke, men en eks av meg likte det i hvertfall Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jepp, mente den jeg og, blir bakfra i oppreist stilling. Traff ganske godt i eksen min hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg