Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan nå G-punkt lettest på jenta

Gjest G-punkt_jente

Anbefalte innlegg

Gjest G-punkt_jente

Hei.

Har en kjærste som rett og slett ikke kommer utenom G-punkt stimulering.

Har over gjennomsnitt strl penis, både i tykkelse og lengde, å har hatt sex i over 2 timer sammenhengende, fortsatt uten at hun har nådd klimaks.

Trenger noen tips til stillinger som gjør at jeg når G-punktet hennes med penis lettere.

Noen som har noe? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter

Doggy fungerte litt dårlig, da må hun isåfall lene seg framover med overkroppen og rumpa i været.

Sideveis fungerte, men har ikke funnet den samme posisjonen igjen, dessverre.

Bilder, "filmer", u name it. Alt som kan lære meg litt tar jeg imot! =)

Lenke til kommentar

Doggy er ikke tingen. Den er bra til å gå dypt, men ikke til å stimulere diverse spots (bortsett fra cerwix egentlig)

Misjonær med en pute under rompa hennes er som regel det mest stimulerende på g-punktet, evnt å l egge beina over skuldrene hans om du er myk

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere er ikke doggy noe bra for å treffe g-punktet. Jenta kan si ifra til gutten når han treffer g-punktet slik at han vet akkuratt hvilken vinkel han skal fortsette i.

Ellers kan jenta ta kontroll selv med en variant av cowgirl hvor hun lener seg bakover og finne frem til g-punktet. Når han treffer det er det bare for jenta å fortsette!

Lenke til kommentar
Gjest overrasket

jeg tror doggie kan funke, men da må du løfte opp overkroppen jenta så ho på en måte står, og du står bak henne. Vet ikke om det er garantert til å funke, men en eks av meg likte det i hvertfall :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...