Indian Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Jeg tenker på reparasjon av steinsprut som annonseres som gratis for kunder. Jeg fikk en steinsprut skade og fikk den reparert.....gratis trodde jeg. Det stemmer ikke helt hvis du har opparbeidet egenandels fritak. Jeg mistet egenandels fritak pga en steinsprut skade som kostet 500 kroner. Prisen for denne skaden min ble 4000 kroner i tapt egenandels fritak. Endret 19. oktober 2009 av Indian Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Leste du avtalen når den ble inngått ? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Leste du avtalen når den ble inngått ? Ja men det le ikke nevnt steinsprutskader men bare skader. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ja men det le ikke nevnt steinsprutskader men bare skader. En steinsprutskade er det samme som en sakde. Hvis ikke noe annet er nevt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå