biggsie Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Da har det seg slik at vinteren nærmer seg og jeg trenger nye ski. Jeg har stått på alpint-ski de siste årene, men vil nå gå over til Twin-tip ski. Noen som har noen tips? De bør ikke være så altfor dyre (tenker rundt 3-4000), men vare endel år. Jeg har ikke peiling på ski i det hele tatt så håper at noen kan hjelpe meg. Jeg er 1.55 og veier rundt 40-45 kg. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
biggsie Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Ingen som kan hjelpe meg? Jeg har sett meg ut et par ski, nemlig Völkl Ledge,fjorårsmodellen, da disse ikke er like dyre. http://www.oslosportslager.no/produkt/völk...0809-19472.aspx Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Skal du stå mye i parken og trikse, eller kjøre på puddersnø ned fjell og lignende? Lenke til kommentar
biggsie Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har tenkt å bruke dem litt til begge deler, men mest triksing. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) I fjor så jeg på K2 Disorderly og Dynastar Troublemaker, men gikk for K2 Bad Seed ankrer forferdelig på det. Har hørt veldig mye godt om disorderly'en. Endret 20. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå