chhristian Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Skal kjøpe meg en Floyd Rose original (ikke "licensed"), men har ikke klart å finne en forhandler som selger disse. Er det noen som vet om en nettbutikk som har den? Helst fra USA. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Warmoth har ihvertfall, og ellers er ebay ikke noe dumt sted for gitardeler. Kan jeg spørre hva den skal brukes på slags gitar? Endret 19. oktober 2009 av Flygg Lenke til kommentar
chhristian Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Takk! Den skal brukes på selvbygd strat Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kult! Skal du lage helt fra bunnen av eller kjøpe kropp og hals ferdig? Lenke til kommentar
chhristian Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg kommer til å kjøpe kroppen og halsen ferdig. Jeg har nok ikke de ferdighetene som trengs for å gjøre en god jobb med hals og kropp! Hehe Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Anbefaler at du kjøper kropp og hals fra Warmoth også da. De har Floyd-fresene ferdig programmert i sine CNC-maskiner. Geir Lenke til kommentar
chhristian Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Takk! Men på neck builder'n fant jeg ikke ut hvordan man valgte at de skulle skjære ut til locking nut, jeg gikk gjennom alt flere ganger, men fant det ikke. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hva slags radius hadde du valgt på halsen da? Velger du en radius som ikke passer låsenøtt får du den heller ikke opp som alternativ. Floyd Locking Nut options require the 10"-16" Compound Radius or a straight fingerboard radius of 9". 9.5", 10", 10.5" or 11". Lenke til kommentar
chhristian Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja, for jeg valgte 10" skjønner du, men det kom alikevel ikke opp. Men sendte mail til kundeservice tidligere idag, og hvis det ikke dukket opp som alternativ var det bare å gi beskjed om at det skulle gjøres sammen med orderen. Men synes fortsatt det er litt merkelig at det ikke dukket opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå