mEhE` Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vil kjøpe meg ny profftelefon med touchscreen.. nå står valget mellom Samsung I8910 Omnia HD og HTC hero. hvilken burde jeg velge? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vil kjøpe meg ny profftelefon med touchscreen..nå står valget mellom Samsung I8910 Omnia HD og HTC hero. hvilken burde jeg velge? ville valgt omnia ii, men står det mellom disse, så omnia hd Lenke til kommentar
program Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Jeg ville valgt Hero grunnet Android og Sense. Omnia HD ville jeg valgt pga. større og bedre skjerm. Endret 19. oktober 2009 av program Lenke til kommentar
larhog Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Akkurat det samme dilemaet står jeg ovenfor... biter negler så de flyr her, klarer ikke bestemme meg.. Noen som vet hvordan sms-funskjonene til Omnia er? ser man alle sms'ene mellom den personen du har tekstet med, eller kun en og en? - enkelt vis? Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Standard SMS oppsett er 1 og 1 , men siden det er en smart telefon kan du laste ned og installere et 3 parts "threaded sms" program for Symbian S60 5th edition. F.eks. ISMS eller smser Endret 28. desember 2009 av Bacchus Lenke til kommentar
larhog Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 flott. Jeg står helt mellom Omnia HD og Hero nå, muligens N900 også(???). Eller? Jeg vil ha en telefon som oppfyller de fleste krav, som kamera(må være sånn nogenlunde i hvert fall regner med at Hero'n tar gode nok) at den er åpen for tredjeparts- innstalasjoner, som f.eks at Samsungen kan få threadhead sms oppsett, er nesten alfa & omega for meg.. Og hele kjøpet har til nå nesten vært basert utifra det. Jeg har gått bort i fra HD2 grunnet WM, pga litt for proff-aktig, og lite sivilisert og artig i bruk, med tanke på nedlastbart innhold som da android.. Tips?? stucked!! Hvor mye får jeg igjen her på Samsungen? kun det som avgjør? Er vel ikke noe "market" opplegg på Samsungen? Lenke til kommentar
program Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Hvorfor vil du ikke ha WM, HTC Sense er lagt på så du knapt nok merker at det er WM. Hvorfor mener du at den er for proff-aktig? Hvorfor er det lite sivilisert og artig i bruk? Det er veldig mange programmer og forskjellige ting man kan laste ned til WM. Jeg tror enkelte har fått for seg at WM=business og kan ikke brukes til annet, eller tar jeg feil? Endret 28. desember 2009 av program Lenke til kommentar
arande Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg tror enkelte har fått for seg at WM=business og kan ikke brukes til annet, eller tar jeg feil? Du tar ikke feil, enkelte har fått det for seg. Men realiteten er vel som med andre "åpne" systemer, at man kan bruke det til hva men selv ønsker. Med sense på toppen vil vel HD2 oppleves omtrent som andre htc telefoner under vanlig bruk. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg vil ha en telefon som oppfyller de fleste krav, som kamera(må være sånn nogenlunde i hvert fall regner med at Hero'n tar gode nok) at den er åpen for tredjeparts- innstalasjoner, som f.eks at Samsungen kan få threadhead sms oppsett, er nesten alfa & omega for meg.. Og hele kjøpet har til nå nesten vært basert utifra det. Du kan få threaded sms på hero også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå