cyclo Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vi har tatt en liten sniktitt på årets store hype, Google Wave. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Litt vanskelig å få tak i, jeg får litt sånn viber til Microsoft sin One note, bare utvidet mot å gjelde for flere ting, er jeg helt på jordet da? AtW Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fikk meg akuratt en bruker idag selv. Har ikke hatt tid til å utforske det helt enda. Lenke til kommentar
nemoxz Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg tar gjerne en invitasjon, hvis noen føler seg gavmild Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) La oss unngå å gjøre dette til en "hei se på meg, jeg vil også ha invite" -tråd. Det kan tas her. On topic: Ser helt klart potensialet, men foreløpig er vi i et (tidlig) alfa-stadie i mine øyne. Endret 19. oktober 2009 av hernil Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) "Alle" har hørt om Google Wave, og "alle" har hørt hvor fantastisk det kommer til å bli. To faktafeil i artikkelen edit: Hernil, linken din er til en smiley. Endret 19. oktober 2009 av genser Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 edit: Hernil, linken din er til en smiley. Whopsy, rettet nå Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvis jeg forstår det rett, så kan Wave brukes som chatteprogram (msn) /m lyd og bilde (skype), som dokumentbehandler (Word), applikasjonssenter (noe typisk iPhone som har masse applikasjoner til sin tlf), talerør av en eller annen form (f.eks. "radio" eller facebook) og den slags? m.a.o. et alt i ett program? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvis jeg forstår det rett, så kan Wave brukes som chatteprogram (msn) /m lyd og bilde (skype), som dokumentbehandler (Word), applikasjonssenter (noe typisk iPhone som har masse applikasjoner til sin tlf), talerør av en eller annen form (f.eks. "radio" eller facebook) og den slags? m.a.o. et alt i ett program? Jeg finner ikke alt det der xD Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvis jeg forstår det rett, så kan Wave brukes som chatteprogram (msn) /m lyd og bilde (skype), som dokumentbehandler (Word), applikasjonssenter (noe typisk iPhone som har masse applikasjoner til sin tlf), talerør av en eller annen form (f.eks. "radio" eller facebook) og den slags? m.a.o. et alt i ett program? Jeg finner ikke alt det der xD Mulig jeg ikke helt skjønner hva Wave brukes til da =P Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvis jeg forstår det rett, så kan Wave brukes som chatteprogram (msn) /m lyd og bilde (skype), som dokumentbehandler (Word), applikasjonssenter (noe typisk iPhone som har masse applikasjoner til sin tlf), talerør av en eller annen form (f.eks. "radio" eller facebook) og den slags? m.a.o. et alt i ett program? Jeg finner ikke alt det der xD Mulig jeg ikke helt skjønner hva Wave brukes til da =P MSN, epost, dokumentering, diskusjonsfora, fildeling/galleri (maks 20mb per fil), lett wordprocessor ting.. Man har også gadgets og robots, som f.eks twiliobot og Gravity som kan gi helt ny funksjonalitet. Lenke til kommentar
raathass Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Til journalisten: Simple på engelsk og simpel på norsk er ikke samme ord. Førstnevnte betyr enkel, sistnevnte betyr dårlig, billig, sjofel, etc. Sånn sett tror jeg ikke waves brukergrensesnitt er simpelt. Endret 20. oktober 2009 av raathass Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Til journalisten: Simple på engelsk og simpel på norsk er ikke samme ord. Førstnevnte betyr enkel, sistnevnte betyr dårlig, billig, sjofel, etc. simpel -t -ple, 1 enkel 2 tarvelig Endret 20. oktober 2009 av cyclo Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 har lest 3 artikler om google wave, men forstår fortsatt ikke hva det er - og hva som er revolusjonerende. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 har lest 3 artikler om google wave, men forstår fortsatt ikke hva det er - og hva som er revolusjonerende. Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvis det var meningen å opplyse om hva Wave var, så var det et dårlig forsøk synes nå jeg. I mitt hode virker det som om en mobiltelefon med masse ekstrafunksjoner, uten muligheten til å ringe. Eller en nettpc uten nettverkskort, eller et TV uten skjerm. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 har lest 3 artikler om google wave, men forstår fortsatt ikke hva det er - og hva som er revolusjonerende. ingen vet hva google wave er Lenke til kommentar
xenoxz Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tenker på Wave som en arvtaker for epost. Som Google Wave teamet sa selv "what if email got invented today?" Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Fortsatt faktafeil i første avsnitt. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Fortsatt faktafeil i første avsnitt. Er en grunn til at du finner anførselstegn rundt alle i nevnte avsnitt. Det tror jeg forresten du er helt klar over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå