dabear Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hei. Har i dag to stykk GeIL Black Dragon EVO ONE på maskina. Disse har en tRas-verdi på 15. Jeg vurderer nå å kjøpe inn to nye kingston minnemoduler så jeg får totalt 8GB minne. Disse har en tras-verdi på 18. Hvordan vil dette påvirke systemet mitt? Er alle disse modulene kompatible med hverandre? Er det noen andre minnemoduler på samme klokkefrekvens dere anbefaler istedet? GeIL Black Dragon EVO ONE : GE24GB1066C5DC Specifikasjoner: Lagringskapasitet: 4 GB ( 2 x 2 GB ) Oppgraderingstype: Generisk Fabrikantgaranti Service og støtte: Begrenset livstidsgaranti Minne Type: DRAM Produktformfaktor: DIMM 240-pin Dataintegritetskontroll: Ikke-ECC Minnehastighet: 1066 MHz ( PC2-8500 ) Chiporganisering: 128 x 8 Spenningsforsyning: 2.1 - 2.3 V Ventetidstiming: CL5 ( 5-5-5-15 ) RAM-funksjoner: EVO ONE Heat-sink System , ikke-bufret Teknologi: DDR2 SDRAM Ekspansjon / Tilkoplinger Kompatible spor: 2 x minne - DIMM 240-pin Kingston HyperX DDR2-1066 2048MB : Timings * CAS Latency: 5 * tRCD: 5 * tRP: 5 * tRAS: 18 Endret 19. oktober 2009 av dabear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå