abene Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Iomega kommer snart med en ny nettverksdisk for hjemmebrukere og små bedrifter. Les mer Lenke til kommentar
VarmVaffel Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Skikkelig snacks, kunne godt tenkt meg en slik en ved siden av serveren ja. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Denne har jeg ventet på!!! Håper denne tassen kan levere ytelse som står i stil med forventningene til produktet! (mye ! og glede her nå... ) Lenke til kommentar
knut Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Iomega er nå eid av EMC. Det er EMC som har laget programvaren som brukes i disse NAS-ene, kalt EMC Lifeline. Dette er andre generasjon, og de har også lansert en utgave med plass til 4 disker: http://go.iomega.com/en/info/nas-compare/ (ix4-200d og r). Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvilken type disker er det i disse NAS'ene? Western, Seagate... Lenke til kommentar
pstub Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg hadde en av de første store-center produktene, og i den satt det 2stk 500GB Seagate disker, vet dog inte om de fortsetter med det... Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg hadde en av de første store-center produktene, og i den satt det 2stk 500GB Seagate disker, vet dog inte om de fortsetter med det... Seagate er jo ikke å forakte . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå