noXelon Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Sleng inn kommentarer her ^^, Tar både positive og negative kommentarer med godt humør! Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 netshop.no er en fin casemodd side;) Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Kit er ikke helt nødvendig for molex kontakter, egentlig. Funker greit å bruke diverse kjøkkenartikler osv Sata er det nok verre med ^^ Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 netshop.no er en fin casemodd side;) Har vært inne på netshop, microplex +++ men finner ikke bare strømper. Har ikke lyst på kit, det blir det bare rot med Kunne helt tenkt meg hvite sleeves, tror det hadde vært penest ^^, Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva har den trekassa der vært brukt til før? Ser jo ut til å være et perfekt tre-kabinett jo. Lovende prosjekt. Hvis du av en eller grunn ikke får startet på prosjektet, så kan jeg gjerne kjøpe kassen. Btw, tipper at den "morkne massen" inne i kabinettet er en form for lydisolasjon. Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Hva har den trekassa der vært brukt til før? Ser jo ut til å være et perfekt tre-kabinett jo. Lovende prosjekt. Hvis du av en eller grunn ikke får startet på prosjektet, så kan jeg gjerne kjøpe kassen. Btw, tipper at den "morkne massen" inne i kabinettet er en form for lydisolasjon. Ja det var nettopp det jeg synes også ^^ Hehe, det blir startet opp så fort jeg får litt tid til å mekke og har bestemt meg for hverdan det skal se ut Det er en rar lydisoleringsmasse ja, tror den har dempa ganske så bra faktisk, en gang i tiden i allefall Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvis du vil ha Hvit sleeving som man ikke kan se igjennom, så kjøp fra www.mdpc-x.com - VERDENS beste sleeving + herlig kundeservice. Dette koster ikke noe mer enn sleeving her i norge, og er myyye bedre! Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvis du vil ha Hvit sleeving som man ikke kan se igjennom, så kjøp fra www.mdpc-x.com - VERDENS beste sleeving + herlig kundeservice. Dette koster ikke noe mer enn sleeving her i norge, og er myyye bedre! Takker ^^, Kommer til å bestille derfra Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Meget pent kabinett du har der... skal følge med på denne lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå