Gå til innhold

noXelon - The wood thing

Anbefalte innlegg

Hei,

Tenkte jeg skulle mekke meg et nytt kabinett. Holder på å små modder mitt big dragon litt å, men det var bruktmesse i håkonshall igjen og der fant jeg underverket! Navnet på prosjektet har jeg ikke bestemt helt enda, det er veldig under planleggingsfasen. Men har noen artige ide'er i hodet. Tenkte dere kunne komme med noen innspill.

Har lyst til å ha den stilren og STILLE, men den skal også se tøff ut og ikke helt som en data. Jeg trenger også plexi og litt div saken om noen føler for å sponse meg med noen deler av alle slag ^^,

Hva det er brukt til aner jeg ikke, men ser litt snodig ut :p Er en 230v vifte som er avbildet. Bråker merklig nok ikke! :)

Jeg har begynt å ta ut den morkne massen som er inni. Hva kan det ha vært brukt til før? :S

! Kommentarer her !

Her har dere noen bilder dere kan kose der med:

(Litt dårlige bilder fordi jeg brukte tlf, fant igjen kamera i går ^^,)

post-67867-1255948963_thumb.jpg

post-67867-1255948979_thumb.jpg

post-67867-1255948989_thumb.jpg

post-67867-1255948998_thumb.jpg

post-67867-1255949004_thumb.jpg

post-67867-1255949013_thumb.jpg

Endret av noXelon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Veldig lite fremgang om dagen, vært borte en del også har jeg stressa med å få inn ene bilen min før vinteren slår til for fult.

Jeg har begynt å få en fin plan om hva jeg skal gjøre med kassen, eneste jeg er litt usikker på enda er hvordan jeg skal gjøre det med lufting.

Det skal være mulig å gjerne hovedkortet veldig lett, på skinner, samme med PSU. PSU vil få eget rom helt nederst i kabinettet. Egen lufting og alt til den, for å få den så kald som mulig også skille litt på varmen. Den vil i hovedsak dra luft inn fra siden og blåse ut i toppen. Fronten vil være hele glassplaten, lurer på å sote den litt mer. Har masse 35% sotfilm liggenes.

Hvis noen har en lur ide eller kommentarer, vær snill å post til den store gullmedalje ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...