noXelon Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hei, Tenkte jeg skulle mekke meg et nytt kabinett. Holder på å små modder mitt big dragon litt å, men det var bruktmesse i håkonshall igjen og der fant jeg underverket! Navnet på prosjektet har jeg ikke bestemt helt enda, det er veldig under planleggingsfasen. Men har noen artige ide'er i hodet. Tenkte dere kunne komme med noen innspill. Har lyst til å ha den stilren og STILLE, men den skal også se tøff ut og ikke helt som en data. Jeg trenger også plexi og litt div saken om noen føler for å sponse meg med noen deler av alle slag ^^, Hva det er brukt til aner jeg ikke, men ser litt snodig ut Er en 230v vifte som er avbildet. Bråker merklig nok ikke! Jeg har begynt å ta ut den morkne massen som er inni. Hva kan det ha vært brukt til før? :S ! Kommentarer her ! Her har dere noen bilder dere kan kose der med: (Litt dårlige bilder fordi jeg brukte tlf, fant igjen kamera i går ^^,) Endret 19. oktober 2009 av noXelon Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i kabelstrømper billig? Kunne trengt noen meter med det når jeg starter! Også trenger jeg et sånn kit for å demontere molex og sata kontakter. Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Veldig lite fremgang om dagen, vært borte en del også har jeg stressa med å få inn ene bilen min før vinteren slår til for fult. Jeg har begynt å få en fin plan om hva jeg skal gjøre med kassen, eneste jeg er litt usikker på enda er hvordan jeg skal gjøre det med lufting. Det skal være mulig å gjerne hovedkortet veldig lett, på skinner, samme med PSU. PSU vil få eget rom helt nederst i kabinettet. Egen lufting og alt til den, for å få den så kald som mulig også skille litt på varmen. Den vil i hovedsak dra luft inn fra siden og blåse ut i toppen. Fronten vil være hele glassplaten, lurer på å sote den litt mer. Har masse 35% sotfilm liggenes. Hvis noen har en lur ide eller kommentarer, vær snill å post til den store gullmedalje ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå