Moskus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Finnes det noen overganger/bokser som gjør det mulig å koble til en DVD-spiller fra en analog utgang (det være enten VGA eller S-VGA) til en vanlig skjerm (typisk VGA-inngang)? Var ikke enkelt å søke på, finner stort sett for tilkobling andre vei (som er mulig), det vil si fra VGA-skjermutgang til TV. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 En vanlig DVD spiller har ikke VGA utgang. Den har SCART, muligens S-Video, og Kompositt. Dette er analoge utganger, men ingen av dem kan kobles til en VGA skjerm. Flytter denne til Kabler. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Thank you for stating the obvious. Det var derfor jeg spurte... Jeg har imidlertid funnet denne hos DealExtreme, så får vi se... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jo, det kan nok funke. Men bildekvaliteten blr vesentlig redusert i forhold til SCART RGB (eller komponent). Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, det tror nok jeg også. Men det er verdt et forsøk, jeg skal gi beskjed om hvordan den fungerer når den kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå