Gå til innhold

Hjelp til å finne One Piece Serien/Samlepakkene.

Anbefalte innlegg

wanterluffy4yusa1.jpg

Hej.

Jeg er stor fan av One Piece serien, sykt morsom anime serie.

Jeg leter etter denne serien på Dvd og Blu-ray, helst Blue-ray.

Noen som har tips om nett sider jeg kan finne dette????

Er ikke sikkert jeg er i riktig del av forumet men.

Jeg leter helst etter samlepakker og vurderer nesten å dra til Japan for å finne denne serien, har funnet noen Dvd-er på Amazon.com men trenger flere tips for var sykt dyrt på den siden.

TRENGER HJELP :p

one-piece-episodes.jpg

Endret av speedee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring Outland i Oslo og spør etter tilgjengeligheten. De har hele butikken full av manga-bøker og filmer og vet sikkert mere enn vi gjør. Wikipedia pleier å ha oversikt over hva som er sluppet på DVD og hvor.

http://www.outland.no

(ikke se på selve nettsida, den har ikke en brøkdel av butikkenes sortiment)

Og for det andre, man trenger ikke å dra til Japan for å finne japanske dvd'r, det har man play-asia.com til, som i tillegg er på engelsk. Hvis du vil navigere blant japanske skrifttegn, har du amazon.co.jp , der har jeg bestilt DVD'r før og betalt i yen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Da har jeg endre emnetittelen til mindre skrift og sendt rapport som du ville :D

Men hva menes med å nivigere med japanske skrift tegn????

Blir det litt billigere å betale i Yen???

Men hadde vel vært kult med en liten tur til Japan!! :D

Lenke til kommentar

Det er soner på DVD og blu-ray, ja.

Valutaen akkurat idag på Yen vet jeg ikke, men man kan skrive f.eks. 15000 Yen in NOK og få omregnet valuta i Google-feltet.

Amazon.co.jp er den japanske versjonen av amazon, der er alt på katakana/hiragana-skrift, bortsett fra søkefeltet. Men når du finner det du søker etter, kan du trykke en "show page in english" knapp i høyrehjørnet inne på varesiden og få en passe jap-engelsk oversettelse av hele siden. Jeg ventet 1-2 uker så dukka dvd'ene jeg bestilte opp.

Play-asia er mye lettere å bruke for oss, alt er på engelsk og man betaler i dollar. De har alt som er unikt for Japan og Asia ellers.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

da har jeg sjekket rundt omkring, ser ut som jeg kommer til å bestille ifra play-asia for outland har kun dubbet versjon ifra usa og der er ting klipt for å gjøres barnevenlig, f.eks røyken sanji har i munnen er byttet ut med en kjærlighet :(

og synes amazon var litt rotete å finne disse seriene og på uk sin side har dem bare de 3 første sessongene som jeg har funnet, og de var ifra usa også :p

Lenke til kommentar

Vær sikker på at det er engelsk teksting, da. Er ingen selvfølgelighet hvis det kun er sluppet i Japan før. Det står vel i infoen om DVD'ene et sted. Ellers er play-asia veldig flinke på kundeservice så du kan fyre av en kjapp mail og få svar raskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...