speedee Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hej. Jeg er stor fan av One Piece serien, sykt morsom anime serie. Jeg leter etter denne serien på Dvd og Blu-ray, helst Blue-ray. Noen som har tips om nett sider jeg kan finne dette???? Er ikke sikkert jeg er i riktig del av forumet men. Jeg leter helst etter samlepakker og vurderer nesten å dra til Japan for å finne denne serien, har funnet noen Dvd-er på Amazon.com men trenger flere tips for var sykt dyrt på den siden. TRENGER HJELP Endret 19. oktober 2009 av speedee Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Ring Outland i Oslo og spør etter tilgjengeligheten. De har hele butikken full av manga-bøker og filmer og vet sikkert mere enn vi gjør. Wikipedia pleier å ha oversikt over hva som er sluppet på DVD og hvor. http://www.outland.no (ikke se på selve nettsida, den har ikke en brøkdel av butikkenes sortiment) Og for det andre, man trenger ikke å dra til Japan for å finne japanske dvd'r, det har man play-asia.com til, som i tillegg er på engelsk. Hvis du vil navigere blant japanske skrifttegn, har du amazon.co.jp , der har jeg bestilt DVD'r før og betalt i yen. Endret 19. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
speedee Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Takker. Da har jeg sendt mail til Outland og spurt, kan hende jeg ringer viss dem bruker for lang tid på å svare Lenke til kommentar
speedee Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Da har jeg endre emnetittelen til mindre skrift og sendt rapport som du ville Men hva menes med å nivigere med japanske skrift tegn???? Blir det litt billigere å betale i Yen??? Men hadde vel vært kult med en liten tur til Japan!! Lenke til kommentar
speedee Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Også en annen ting, ved utenlandske filmer!! Vil det være noe med soner på dvd og blu-ray?? Eks, ville en sonefri dvd spiller vært noe å investere i viss mulig?? Og er dt dt samme på Blu-ray spillere????? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Det er soner på DVD og blu-ray, ja. Valutaen akkurat idag på Yen vet jeg ikke, men man kan skrive f.eks. 15000 Yen in NOK og få omregnet valuta i Google-feltet. Amazon.co.jp er den japanske versjonen av amazon, der er alt på katakana/hiragana-skrift, bortsett fra søkefeltet. Men når du finner det du søker etter, kan du trykke en "show page in english" knapp i høyrehjørnet inne på varesiden og få en passe jap-engelsk oversettelse av hele siden. Jeg ventet 1-2 uker så dukka dvd'ene jeg bestilte opp. Play-asia er mye lettere å bruke for oss, alt er på engelsk og man betaler i dollar. De har alt som er unikt for Japan og Asia ellers. Endret 19. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
speedee Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 da har jeg sjekket rundt omkring, ser ut som jeg kommer til å bestille ifra play-asia for outland har kun dubbet versjon ifra usa og der er ting klipt for å gjøres barnevenlig, f.eks røyken sanji har i munnen er byttet ut med en kjærlighet og synes amazon var litt rotete å finne disse seriene og på uk sin side har dem bare de 3 første sessongene som jeg har funnet, og de var ifra usa også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vær sikker på at det er engelsk teksting, da. Er ingen selvfølgelighet hvis det kun er sluppet i Japan før. Det står vel i infoen om DVD'ene et sted. Ellers er play-asia veldig flinke på kundeservice så du kan fyre av en kjapp mail og få svar raskt. Lenke til kommentar
speedee Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 ja skal spørre om det, tenkte jeg skulle spørre om ett tilbud også siden jeg tenker at jeg bestiller så mange som mulig med en gang, kanskje man får litt % på seriene også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå