Dragonlove Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fikk en mail fra min søster om at hun ikke kunne kople disken til datamaskinen sin. Her er mailen i sin helhet: I mars 2009 kjøpte jeg en Western Digital Elements harddisk på komplett.no. For omtrent en uke siden da jeg koblet harddisken til pcen, gikk det ikke an å gå innpå harddisken. Når jeg kobler til harddisken, kommer det en slik lyd som vanligvis kommer når du setter i en minnepenn/harddisk o.l. Problemet mitt er at det ikke kommer opp et ikon på min datamaskin, slik at jeg kan gå innpå harddisken. Mtp dette lurte jeg på om det er noe jeg kan gjøre selv for å løse problemet?" Dei seie at eg muligens må senda harddisken inn te reperasjon, men då komme alle filene mine te å bli sletta. Eg har jo alle ting innpå der: Skuleoppgaver, bilder, anna tekst osv. Er det noen som vet hva som kan være galt her? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 for og redde dataene kan du skru opp boksen så ligger det en standard harddisk inni, de kontrollerkortoene samt portene for usb etc tåler ikke så mye så kan lett ta kvelden. men skal du sende den inn for service må du nesten klarere med de først at du kan åpne for og kopiere dataene, ellers risikerer du de setter seg på bakbeina i forhold til garanti. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Man må først sjekke Diskbehandling. Det hender det bare er manglende bokstav, isåfall er det svært enkelt å fikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå