wil Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 jeg sitter her med MSN messenger 5.0 den er ganske bra, men en ting lurer jeg litt på, når jeg prøver å sende filer til folk via msn, så vil den ikke, samme hva jeg gjør. jeg har både Norton Antivirus 2002 og Norton Internet Security 2002 inne, og aktivert når jeg prøver å sende filer av sikkerhetsmessige grunner. de som jeg prøver å sende filer til sier at de har skrudd av alt som heter Firewall og Virusprog. men fremdeles går det ikke. det er noen folk jeg for til å sende filer til, og da har jeg også Norton Aktivert. skjønner ikke helt hva som kan være galt her. er det sånn at jeg også må slå av virus programmet og firewallen min når jeg skal sende filer? Noen tips? Håper på mange svar. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Kan hende at internett levrandøren din har brannmur, det har i vert fall min så jeg får ikke send filer eller ha video samtaler. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Kan hende at internett levrandøren din har brannmur, det har i vert fall min så jeg får ikke send filer eller ha video samtaler. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 den fil-sende-porten er sikkert ikke åpnet i modemet ditt. Lenke til kommentar
Zalovan Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Les dette : http://support.microsoft.com/default.aspx?...ben-us%3b278887 Lenke til kommentar
$o|aR-P|eXu$ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Er så fiasko, har samma dritten, sotter bak NGT bravo linja...sku faen gitt litt for å få fritt leie gjennom modemet gitt! )= Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 jaha, hvordan gjør jeg det da? men som sagt det er noen folk jeg for til å sende filer til, har forresten Telenor ADSL, det kan da vel ikke ha noe å si at jeg sitter i nettverk sammen med 3 andre? eller? men det skal jo gå selv om jeg har Firewall og Virusprog aktivert. Hmmm, skjønner ingenting jeg Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Last ned msn 6.0 beta. Får filsending til å funke her. Har tilogmed nextgentel Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Last ned msn 6.0 beta. Får filsending til å funke her. Har tilogmed nextgentel Yepp, MSN Messenger 6 (beta) funker somet uvær. + at msn 6 ser mye tøffere ut Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har NGT sjøl, og har aldri hatt problemer med å sende. Men å motta filer derimot, det funker heller dårlig... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 åpne porter i modemet.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Alle ngt mennesker ta en tur til relativt.net og les der. Det er enkelt å åpne portene dere trenger. Trinn for trinn forklaringer. Klarer du ikke den så er du ikke egnet til å ha pc... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Har du Windows XP må du skru av den "innebygde" brannmuren Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hadde samme problemet med min NGT linje jeg og. Ringte NGT, de sendte meg nyeste firmwaren og vips! så var problemet løst. Fungerer ypperlig nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå