phpnuke Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ser for å kunne laste ned programmer til min iPhone, må jeg tydeligvis opprette brukerkonto. Ser at jeg må legge inn kontonummer osv. Koster dette altså penger? Koster vel ikke noe hvis jeg ikke laster ned programmer som koster noe? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nei, det koster ikke penger. Regner med det er konto til Appstore du mener, og der koster vel ikke selve kontoen penger, men en del av det du laster ned koster penger. Det finnes MYE gratis på Appstore, og det som koster, koster sjeldent mer enn 50-60kr (Kontonummer er vel ikke nødvendig? Mener jeg registrerte meg uten) Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Regner med det er VISA kortet du tenker på. Enklest å registrere med. Faller du for fristelsen er kjøpet rimelig smertefritt. Men ja. Du trenger ikke å kjøpe. Og en Apple Store konto fungerer overalt. Jeg brukte den da jeg kjøpte min nye MacBook Pro. Gikk smertefritt å kjøpe (Unntatt for kontoen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå