EinarEriksen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Mange forbedringer i ny versjon av Android. Et nettsted har publisert hele 33 skjermbilder. Les mer Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har strevet en stund for å få til en decent facebook-synkronisering med min Hero, og nå kommer det en oppdatering som ordner dette Men kommer denne synkroniseringen til å ta seg av bilde, nummer, navn, epost, bursdag og events(som blir lagt inn i google calendar?) Og kan man eksportere disse kontaktene til google contacts? Hvis den klarer alt dette: WOW Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Klarer hvertfall alt det med min iPhone, så det er jo ikke umulig Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kan du sende filer via Bluetooth uten å "hacke" den? Akkurat ja... Låste operativsystem hører hjemme på gamle Nokiaer... Ikke for å starte fanboi-war, eller flamewar, men kan ikke dy meg! Lenke til kommentar
lassegs Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=dPYM-XTqcec...player_embedded Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Haha digga den iDon't reklama Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvil man kunne oppdatere HTC hero sånn uten videre når android 2.0 kommer? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mnja, håper jo at HTC slipper sin egen versjon av Android 2.0 til Hero. Hvis ikke, så må man installere en "ikke supportert versjon" det er hakket vanskeligere enn å installere en vanlig softwareoppdatering, men ikke det jeg vil kalle veldig vanskelig Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Android 2.0 kommer til HTC Hero Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Så selv også at Android 2.0 vil bli sluppet som en oppgradering fra HTC sin side. Da håper jeg bare at jula kommer tidlig i år for min del.. Gleder meg som en liten unge til denne oppgraderingen. HTC Heroen min er vel den telefonen jeg har vært mest fornøyd med noen sinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg