unik42 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Uorginale minnebrikker stenges i neste oppdatering. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dette er en av de stygge baksidene med en lukket properitær plattform for spilling. AtW Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Svært missvisende overskrift. På Tek.no står det: Ikke mer uoriginalt tilbehør på Xbox.Stenges med neste oppdatering. Her fremstiller dere det som at _alt_ uorginalt tilbehør skal blokkeres. Dette er FEIL ref. deres egen artikkel. På Spillverket.no står det: Ikke mer uoriginalt tilbehør på Xbox.Uorginale minnebrikker stenges i neste oppdatering. Dette er også missvisende, da det virker som at uorginale minnebrikker blokkeres for godt. Dette er IKKE BEKREFTET ref. deres egen artikkel. Rene VG.no-opplegget dette. Beklager, men dette er utrolig svakt av skribent. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Det står at uoriginale lagringsmedier, som minnebrikker, stenges i høstoppdateringen. Om dette kun gjelder de som er med på preview, eller alle, sier Major Nelson ingenting om. Dette går også frem av teksten. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det stemmer at dere er litt mer presise i dere overskrift, men som jeg også skriver er det overskriften på Tek.no jeg reagerer mest på. Den er etter mitt syn villedende. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Synd det ikke kommer fram i artikkelen at det her er snakk om uoriginalt tilbehør som utnytter sikkerhetshull i 360-en. Det er ikke slik at Microsoft har tillatt disse tilbehørene for så å stenge for dem. De som lager disse produktene har visst at det i utgangspunktet ikke skulle vært mulig å bruke dem. Så "den som er med på leken, får smake steken" passer bra her, selv om det går ut over intetanende tredjeparter. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Synd det ikke kommer fram i artikkelen at det her er snakk om uoriginalt tilbehør som utnytter sikkerhetshull i 360-en. Det er ikke slik at Microsoft har tillatt disse tilbehørene for så å stenge for dem. De som lager disse produktene har visst at det i utgangspunktet ikke skulle vært mulig å bruke dem. Så "den som er med på leken, får smake steken" passer bra her, selv om det går ut over intetanende tredjeparter. Ja, og når nye xbox 360 eiere får råd om å kjøpe harddisk på dealextreme fra xbox 360 brukere her på forumet. Så blir det litt kipt når de plutselig blir ubrukelig. Lenke til kommentar
Gamechill Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nå blir jo ikke dealextreme hardiskene ubrukelig, Alltså de er jo orginale bare vært til reprasjon, Dette gjelder vel usv harddrives også videre Lenke til kommentar
epqr Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det er vel ikke uoriginale lagringsmedier det er snakk om så vidt jeg har forstått, men uautoriserte. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hm. Gjelder det her vanlige USB-pinner? Har de gjort en deal med Sandisk eller noe som leverer "MS Approved USB-sticks" (som sikkert er superannerledes alle andre minnepinner....) Edit : Jøss, gammel tråd jo. Trodde det var nå i høst det var snakk om Aner ikke hur jeg kom inn på den her.. Endret 2. september 2010 av Purplehaze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg