Skogslik Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hei. Skal flytte ut om noen uker og trenger da nytt tv, Har et tatung 32 tommer nå, men føler det blir litt lite. Og er usikker på om eg skal kjøpe 40 eller 46 tommer. Denne har eg i tankene nå: Sony Bravia KDL 40W5500 https://prisguiden.no/product.php?produc...7&cat_id=69 Har tenkt til og bruke ca 8000kr på tv. Finnes det 46 tommere som er så og si like gode til samme pris? Og er 46 tommer verdt det, i forhold til 40? Endret 19. oktober 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nå har nå Sony hatt noen utrolig bra TV'er, så det å matche spesifikasjonene og bildet til den prisen blir vanskelig. Men det spørs veldig på hvor godt øye du har Tatung har ikke det bestet bildet og er heller ikke for de værste Audiofile, men et veldig bra TV fremdeles. Så hvis du har vært fornøyd med dette, kan du trolig uten å bli missfornøyd går for noe med litt lavere specs, men som er større Hva er forholdet ditt til TVen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Bor hjemem nå, der har vi: Sony Bravie KDL 40W4500. Er veldig fornlyd med dette tv, supert bilde og allt er perfekt. Bare litt usikek på om eg kunne hatt 46, eller om 40 egentlig er nok. Endret 19. oktober 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvor langt borte fra TV'en sitter du? Og ser du forskjell mellom din tatung og Sonyen uten å ha dem på siden av hverandre? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, mitt tatung er ikkje full hd. Noe Sony tvn er. Så ser forsjell. Der eg skal flytte kan eg egentlig justere lengden fra tvn selv, da eg kan ha sofaen slik eg selv vill utifra tvn. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Mjaa, jeg tenkte mer på sortnivå, kontrakt og detaljer. Flyt i bildet.. Greit nok at det er HD-klar(720p) mot Full-HD(1080p), men det er ting som disse to (dårlige) betegnelsene ikke styrer. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) En stud siden eg har brukt tatungen nå, men liker uansett Sony tvn. Der er bildet så bra som det kan bli. Selger den til familien og kjøper meg nytt, nå er det bare og finne rett tv. Endret 19. oktober 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Liker du Sonyen, så tar du Sony denne gangen også Jeg tror 40" vil holde, iallefall innenfor 4-5meter (kan bli litt vanskelig å lese mindre tekster) Jeg har en 46" fra Samsung på vei til meg! 7k kostet den, ikke verdens beste. Men jeg tror den vil holde lenge for min del. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ok, tror det blir Sony ja. Men er den eg har linka til i første posten nyere eller eldre modell av den vi har nå? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nyere (går jeg ut i fra), modelnummer går som regel oppover Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Hehe ja, tenkte meg det. Bare det at det var så billigt, Synker raskt i pris med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå