abene Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Virtualbox 3.0.8 er nå klar for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Oppdaterte og der takket alle VMene for seg. Måtte sette opp nye VMer med eksisterende disker, tapte snapshots og configs. Ikke at jeg gadd å lese på Virtualbox sitt forum hvordan man kan fikse det heller. Prøvde å redigere xml filene uten hell, that's it Lenke til kommentar
G Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Høres ut som ett produkt som ikke er så profesjonellt, eller? Tror jeg også hadde blitt sur om mine virtuelle maskiner ikke fungerte lengre. Bruker selv VMware Workstation. Lenke til kommentar
ugumba2 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det faktum at man bare kan ha *ett* snapshot gjør VB ubrukelig for meg. VMWare Workstation har full støtte for et hierarki av snapshots, noe er veldig nyttig når man trenger flere VMs med små ulikheter, eller man ønsker testing av mange forskjellige scenarier. Man får dermed mange bein å støtte seg på om VM'en skulle kræsje eller bli befengt med virus. VB gir deg *en* sjanse. Det er som å spille et dataspill med plass til *ett* savegame! Det er hasardiøst - hva om du lagrer etter at VM'en er ødelagt/infisert, du vet det bare ikke ennå? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du kan ha mange snapshots på en maskin i VirtualBox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå