FenrisC0de Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei! Tok nettopp frem macbook 13 Pro'en min og har nå plutselig en sprekk bak på macbook'en, mellom den sorte stripen og resten av kroppen. Legger ved bilde. Skal den være sånn? Hvis ikke, hva gjør jeg? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tror ikke det skal være noe sprek i den. Det er ihvertfall langt fra noe sprekk i min Acer Aspire! Du kan jo sende de en E-Mail? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Tror ikke det skal være noe sprek i den. Det er ihvertfall langt fra noe sprekk i min Acer Aspire! Du kan jo sende de en E-Mail? Et sted må jo luften komme ut da :S Kan ikke helt se hvordan du kan sammenlikne det med din Acer Aspire :S Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Tror ikke det skal være noe sprek i den. Det er ihvertfall langt fra noe sprekk i min Acer Aspire! Du kan jo sende de en E-Mail? Et sted må jo luften komme ut da :S Kan ikke helt se hvordan du kan sammenlikne det med din Acer Aspire :S Edit: Skjønner hvorfor du ikke tok den nå. Jeg trodde det var en "bug" i materialet til Macen. Etter at du f.eks. har mistet den i gulvet Endret 19. oktober 2009 av iNeo Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ser ingen sprekk eg Det skal då vise ganske godt om sprekken skal vere der eller ikkje!!!!! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sprekken skal være der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå